بیت دیفندر اعتماد سرمایه گذاران بزرگ را جلب کرد

شرکت سرمایه گذاری Vitruvian Partners با ارزش گذاری 600 میلیون دلاری برای شرکت ضدویروس Bitdefender اقدام به خرید 30 درصد از سهام این شرکت رومانیایی کرد.

Bitdefender یکی از عرضه‌کنندگان بزرگ محصولات ضدویروس در جهان محسوب می‌شود. محصولات این شرکت بطور مستمر موفق به کسب رتبه‌های برتر از مؤسسات ارزیابی بین‌المللی می‌شوند.

بیش از یکصد سازنده محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امنیتی از فناوری‌ها و هسته اصلی ضدویروس Bitdefender در تولیدات خود استفاده می‌کنند. به نقل از روزنامه Financial Times نزدیک به 38 درصد محصولات امنیت سایبری به نحوی از نرم‌افزارهای Bitdefender در محصولات خود بهره می‌گیرند. ضمن اینکه به گفته شرکت Bitdefender بیش از نیم میلیارد دستگاه در سراسر جهان توسط ضدویروس Bitdefender حفاظت می‌شوند.

Florin Talpes، موسس شرکت Bitdefender در سال 1989 اولین شرکت ضدویروس خود را به نام Softwin در زمانی که وی بعنوان یک محقق علوم کامپیوتر در شهر بوداپست رومانی مشغول به کار بود، تأسیس کرد. وی در سال گذشته اعلام کرده بود که به دنبال یک سرمایه‌گذار برای فروش بخشی از شرکت خود است و پس از آن نیز قصد دارد شرکت Bitdefender را در بازار سهام به عرضه عمومی بگذارد. ولی او و همسرش همچنان سهامداران اصلی این شرکت باقی خواهند ماند.

انتظار می‌رود حضور شرکت معروف Vitruvian Partners به عنوان سرمایه‌گذار مالی عملاً سبب سرعت‌ بیشتر در توسعه Bitdefender و حضور پررنگ‌تر آن بعنوان یک شرکت بین‌المللی در حوزه امنیت سایبری در کل دنیا گردد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *