جایگاه ممتاز Sophos در ارزیابی NSS Labs

مؤسسه NSS Labs نتایج جدیدترین آزمون خود بر روی 11 محصول برتر بازار “دیواره‌های آتش نسل بعدی” یا Next-Gen Firewall، به اختصار NGFW، را منتشر کرد. این آزمون بر اساس ویژگی‌های امنیتی، کارایی و هزینه کل مالکیت و نگهداری این محصولات انجام شده است.

NSS Labs معتبرترین و شناخته‌ترین مرکز مستقل بررسی و آزمون دیواره‌های آتش است. این محصولات طی چند ماه بطور مستمر تحت دقیق ترین و سختگیرانه ترین بررسی ها بوده و تا حداکثر ظرفیت و توان مورد آزمایش قرار گرفته اند.

توانایی بخش های ضدویروس و نفوذیاب این محصولات در برابر مجموعه ای از حملات پیشرفته واقعی و شیوه‌های گریز بطور کامل بررسی شده اند. بطور همزمان نیز قدرت شناسایی‌، میزان تشخیص های نادرست و عملکرد این بخش‌ها مورد رصد قرار می‌گیرند. همچنین، بر اساس میزان هزینه به ازای هر مگابیت بر ثانیه ترافیک حفاظت شده، یک ارزیابی مفید در خصوص هزینه کل مالکیت (TCO) نیز توسط موسسه NSS Labs ارائه شده است که می تواند شاخصی شفاف در دنیای واقعی برای خریداران این نوع محصولات باشد.

در جدیدترین آزمون NSS Labs دیواره آتش Sophos XG Firewall، ضمن دارا بودن قیمت رقابتی، موفق به کسب جایگاه بالایی در بخش اثربخشی امنیتی، بخصوص در برابر شیوه‌های گریز در مقایسه با سایر محصولات شده است. برخی از امتیازات Sophos در جدیدترین گزارش NSS Labs در زیر فهرست شده است:

  • 94.56% مسدودسازی حملات، 97.82% مسدودسازی آنی سوء استفاده از نقاط ضعف و امتیاز 90.4% اثربخشی امنیتی. جمع بندی نتایج نشان می‌دهد Sophos برتر از بسیاری از رقبای خود در جایگاه سوم قرار دارد.
  • مقرون به صرفه تر از بسیاری از رقبا در مقایسه هزینه تمام شده هر مگابیت بر ثانیه ترافیک حفاظت شده
  • موفقیت در آزمون‌های دراز مدت “پایداری” و “قابلیت اطمینان” در تامین حفاظت زیر فشار حملات طولانی

همانطور که در نمودار NSS Labs، موسوم به Security Value Map نشان داده شده است، Sophos در جایگاهی ممتاز و بالاتر از شرکت‌هایی همچون Fortinet،و Barracuda و Juniper قرار دارد.

جایگاه سوفوس

هر چه بالاتر و به سمت راست جدول باشد، جایگاه بالاتری محسوب می‌شود. خطوط شیب‌دار نیز میزان اثربخشی امنیتی را قبل و بعد از در نظر گرفتن شیوه‌های گریز نشان می‌دهند.

نمودار مذکور در اینجا و مشروح گزارش NSS Labs در اینجا قابل دریافت و مطالعه است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *