نسخه جدید Firefox برای اصلاح حفره های امنیتی

مؤسسه Mozilla ارائه دهنده مرورگر Firefox، نسخه جدید Firefox 3.6.4 را جهت برطرف کردن 9 حفره امنیتی در این مرورگر، منتشر کرد. از این 9 حفره امنیتی، شش مورد دارای درجه اهمیت “حیاتی” (Critical) است و سوء استفاده از هر یک از این شش حفره امنیتی می تواند دسترسی غیرمجاز به کامپیوتر را فراهم آورد.
همچنین با ارائه نسخه جدید 3.6.4 مؤسسه Mozilla امیدوار است که پایداری بیشتری را در مرورگر Firefox شاهد باشیم. تابحال برنامه های جانبی که در مرورگر Firefox نصب و اجرا می شدند، می توانستند بطور جدی بر عملکرد مرورگر تأثیر بگذارند. هر یک از این برنامه های جانبی که دچار اشکال می شد، باعث از کار افتادن Firefox نیز می شد. اکنون در نسخه جدید، بروز اشکال و یا حتی توقف برنامه های جانبی، تأثیر چندانی بر مرورگر Firefox نداشته و نهایتاً با Refresh کردن صفحه مرورگر، کاربر می تواند به کار خود ادامه دهد.
در نسخه جدید 3.6.4،در صورتیکه هر یک از برنامه های جانبی مرورگر به روز نباشند، هشداری از سوی Firefox به کاربر داده خواهد شد. در حال حاضر برنامه های جانبی Adobe Flash، Quick Time و Silver Light شامل این تغییرات جدید می شوند و مؤسسه Mozilla امیدوار است، برنامه های جانبی بیشتری را در آینده پوشش دهد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *