الکامپ 23

گزارش تصویری از حضور شبکه گستر در الکامپ

با آغاز بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) مفتخر هستیم که مشتریان ما با چهره‌های خندان و تشویق‌های گرم خود به غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر صفا و صمیمیت آورده‌اند.

خوشحالیم که یکبار دیگر توانسته‌ایم خدمات و محصولات جدید شبکه گستر را به علاقمندان و بازدیدکنندگان مشتاق معرفی و ارائه کنیم.

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود در طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، علاوه بر معرفی نسل جدید راهکارهای امنیت نقاط پایانی McAfee و محصولات سازمانی Bitdefender، سری کامل محصولات فایروال و تجهیزات جانبی Sophos  نیز با شرایط ویژه عرضه شده است.

در الکامپ امسال از “خدمات اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی” شرکت مهندسی شبکه گستر نیز در قالب دو بسته اختصاصی برای سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های متوسط رونمایی شده است.

این خدمات به نحوی طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جهت افزایش آگاهی کاربران در مقابله با تهدیدات سایبری باشند.

همچنین در غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر هر روز در 20 نوبت کارگاه‌های زیر برگزار می‌گردد که طی دو روز گذشته مورد استقبال چشمگیر علاقمندان قرار گرفتند.

  • گروگان گرفته نشوید – در این کارگاه انواع باج‌افزارها، روش‌های انتشار و راهکارهای مقابله با این تهدیدات مخرب مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • کالبدشکافی باج‌افزار WannaCry – هدف از برگزاری این کارگاه آشنا ساختن کاربران و راهبران شبکه با تهاجمی‌ترین باج‌افزار تاریخ است.
  • کالبدشکافی باج‌افزار Petya – در این کارگاه ساختار و عملکرد Petya به عنوان نخسین باج‌افزار رمز کننده بخش MBR مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.
  • ویروس‌های فراری – تاریخچه روش‌های گریز بدافزارها از سد محصولات ضدویروس، روند تکامل آنها و راهکاری نوین و ویژه شناسایی این ترفندها اصلی‌ترین سرفصل‌های این کارگاه هستند.

مشتاقانه در انتظار دیدار همه مشتریان گرامی، شرکت‌های همکار، نمایندگان استانی و مدیران و کارشناسان امنیت شبکه در غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن شماره 40، طبقه A در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هستیم.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *