الکامپ 23

شبکه گستر در نمایشگاه الکامپ 23

شرکت مهندسی شبکه گستر در بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از 30 تیر تا 2 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. ساعت بازدید 10 صبح الی 6 عصر می‌باشد.

غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن شماره 40، طبقه A واقع شده و طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، محصولات و خدمات جدید این شرکت به علاقمندان و بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

با بیست و اندی سال تجربه موفق که شبکه گستر در عرضه خدمات فروش و پشتیبانی محصولات ضدویروس McAfee داشته، این ضدویروس همیشه جایگاه خاص و ویژه‌ای برای شبکه گستر دارد. امسال نیز نسل جدید راهکارهای امنیت نقاط پایانی McAfee را به بازدیدکنندگان معرفی خواهیم کرد.

همچنین در الکامپ 23 تجهیزات امنیت شبکه Sophos را در غرفه شبکه گستر خواهیم داشت. سری کامل محصولات فایروال و تجهیزات جانبی Sophos با شرایط ویژه در الکامپ امسال عرضه خواهند شد.

راهکارهای سازمانی Bitdefender که اکنون به عنوان یکی از محصولات شناخته شده شبکه گستر بشمار می‌آیند، در الکامپ امسال نیز به بازدیدکنندگان ارائه خواهند شد. شرکت شبکه گستر افتخار دارد که امسال تنها عرضه کننده محصولات سازمانی Bitdefender در الکامپ بیست و سوم است.

با توجه به گسترش روزافزون باج‌افزارها و نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی به راهکارهایی مؤثر، جامع و در عین حال ساده، شبکه گستر مجموعه‌های ویژه‌ای از فایروال Sophos و ضدویروس Bitdefender را به منظور مقابله کامل و یکپارچه با تهدیدات باج‌افزارها، با شرایط ویژه ارائه خواهد کرد.

شبکه گستر که همواره به امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات توجهی خاص داشته، در الکامپ امسال از “خدمات اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی” در قالب دو بسته اختصاصی برای سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های متوسط رونمایی خواهد کرد. این خدمات به نحوی طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جهت افزایش آگاهی کاربران در مقابله با تهدیدات سایبری باشند.

همانند سال‌های گذشته، الکامپ 1396 نیز فرصت تازه‌ای خواهد بود تا یکبار دیگر مشتریان وفادار و همیشگی شبکه گستر را از نزدیک ملاقات کرده و از حمایت و اعتماد مداوم آنها تشکر و قدردانی نمائیم.

مشتاقانه در انتظار دیدار همه مشتریان گرامی، شرکت‌های همکار، نمایندگان استانی و مدیران و کارشناسان امنیت شبکه در غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر هستیم.

وعده دیدار ما، الکامپ بیستم و سوم، سالن 40A، غرفه شبکه گستر. به امید دیدار.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *