سیستم پشتیبانی جدید شبکه‎گستر راه‎اندازی شد

شرکت مهندسی شبکه گستر به منظور بهبود و توسعه هر چه بیشتر خدمات پشتیبانی محصولات خود، اقدام به راه اندازی سیستم پاسخگویی مکانیزه به مشترکین، کرده است. این خدمت جدید علاوه بر خدمات پشتیبانی فعلی است که بصورت حضوری و تلفنی ارائه می شوند. با بکارگیری سیستم پاسخگوئی مکانیزه، امکان پاسخگویی سریع‎تر و پیگیری دقیق تر و به موقع سوالات و درخواست های مشترکین فراهم شده است.

از امتیازات سیستم پاسخگویی جدید، امکان رهگیری و مشاهده مراحل رسیدگی و پاسخگویی به سئوالات و درخواست های مشترکین است. در هر لحظه از زمان، کاربر می تواند با ورود به این سیستم، از وضعیت رسیدگی به درخواست خود آگاه شده و آخرین پاسخ و اقدام گروه پشتیبانی شبکه گستر را مشاهده و مطالعه کند و در صورت لزوم، پاسخ خود را از طریق همین سیستم به شبکه گستر ارسال کند.

از دیگر مزایای استفاده از سیستم مکانیزه پاسخگویی می‎توان به امکان ثبت و نگهداری سوالات و پاسخ‎ها اشاره کرد. این امکان، باعث می‎شود چنانچه کاربران در طول زمان با یک مشکل مشابه مواجه شدند، قبل از تماس تلفنی با کارشناسان شبکه گستر، با ورود به سیستم مکانیزه، پاسخی را که قبلاً برای رفع مشکل خود دریافت کرده بودند، مجدداً مطالعه کرده و مشکل را برطرف کنند.

همچنین از دیگر امکانات موجود در این سیستم، وجود منابع اطلاعاتی جهت رفع اشکالات رایج مشترکین است. کاربران می‎توانند قبل از ارسال درخواست خود، با مراجعه و مطالعه این منابع، مشکلات رایج‎شان را برطرف کنند.

بطور قطع، کاربران با استفاده از این سیستم، بدون اتلاف وقت و انتظار برای پاسخگویی تلفنی کارشناسان، بسیار سریع‎تر و بهتر می توانند مشکلات فنی خود را مرتفع کنند.

مشترکین برای ورود به این سیستم می‎توانند به آدرس help.shabakeh.net مراجعه کرده و با درج نام کاربری و رمز عبوری که به آدرس ایمیل‎شان، ارسال شده است، از امکانات این سیستم استفاده کنند. نام کاربری و رمز عبور هر یک از مشترکین محصولات McAfee و Astaro در طی روزهای اخیر برای آنان ارسال شده و مابقی مشترکین گرامی نیز در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

چنانچه مشترکین گرامی در زمان ورود به سیستم و یا در حین استفاده با مشکلی روبرو شدند، می‎توانند با بخش پشتیبانی شرکت شبکه گستر با شماره تلفن 5-88202481 تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *