عرضه قابلیت Application Control در راهکار Bitdefender GravityZone

روز دوشنبه، 24 آبان ماه، شرکت Bitdefender نسخه جدیدی از راهکار سازمانی GravityZone را عرضه کرد.

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، نسخه جدید با شناسه 540-6.1.29 قابلیت جدیدی با عنوان Application Control / Whitelisting را به بسته‌های Enterprise این راهکار افزوده است.

کنسول GravityZone

محدود کردن اجرای فایل‌های ناشناخته، یکی از مؤثرترین روش‌ها برای مقابله با تهدیدات پیشرفته و مستمری است که به‌صورت هدفمند سازمان‌ها را هدف قرار می‌دهند. 

از طریق این قابلیت با اعمال تنظیمات مورد نظر تنها برنامه‌های مجاز توانایی اجرا شدن بر روی ماشین‌های حفاظت شده سازمان را خواهند داشت.

این قابلیت ابتدا با پویش سیستم‌های مورد نظر انباره‌ای از کلیه پروسه‌ها و برنامه‌های آنها تهیه می‌کند. در ادامه مدیر سیستم قادر است که بر اساس فهرست تهیه شده پروسه‌های مورد اعتماد سازمان را به فهرست سفید راهکار GravityZone اضافه کند. پس از آن تنها پروسه‌های فهرست سفید مجوز اجرا شدن بر روی سیستم را داشته و اجرای هر گونه پروسه دیگر از جمله بدافزارهای ناشناخته و تهدیدات روز-صفر  بر روی دستگاه‌ها محدود می‌شود. 

همچنین مدیران سیستم می‌توانند در هر زمان با بهره‌گیری از Bitdefender Application Control / Whitelisting فهرست کلیه پروسه‌های اجرا شده بر روی سیستم‌های سازمان را رصد کنند.

شرکت Bitdefender استفاده از این قابلیت جدید را بر روی سیستم‌های با حساسیت امنیتی بالا و همچنین دستگاه‌های با نرم‌افزارهای ثابت و غیرپویا توصیه کرده است.

امکانات آنتی ویروس بیت دیفندر

مشترکین Bitdefender GravityZone می‌توانند با مراجعه به بخش Update در کنسول مدیریتی Control Center آخرین نسخه این راهکار را دریافت کنند.

همچنین سامانه پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه گستر به نشانی help.shabakeh.net در طول شبانه روز در اختیار مشترکین گرامی است تا مشکلات و مسائل خود را از این طریق مطرح کرده و پاسخ و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *