برگزاری سمینار مروری بر رخدادهای امنیت سایبری

شرکت مهندسی شبکه گستر که مدتی است اقدام به برگزاری سمینارهای فصلی با موضوع “مروری بر رخدادهای امنیت سایبری” نموده است، از علاقمندان دعوت می کند تا در جدیدترین دوره این سمینارها که در شهریور ماه در مؤسسه کهکشان برگزار خواهد شد شرکت کنند.

هدف از برگزاری این سمینار، آگاهی رسانی در خصوص مهمترین رویدادهای امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و جهان در سه ماهه نخست 1395 است.

در این سمینار علاوه بر ارائه آمار از ظهور انواع بدافزارهای جدید، به تحلیل بدافزارهای بااهمیت و روش های جدید انتشار آنها پرداخته می شود. همچنین تهدیدات و روش های نوین نفوذ نیز مورد بررسی قرار می گیرند. گزارش های مهم امنیتی که از سوی شرکت های معتبر امنیتی جهان ارائه شده اند نیز از دیگر مواردی است که در این سمینار مورد بحث قرار خواهند گرفت. آسیب پذیری های کشف شده و اصلاحیه های ارائه شده در فصل بهار، آخرین بخش از موارد ارائه شده در این سمینار را تشکیل خواهند داد.

شرکت مهندسی شبکه گستر، ارائه دهنده محصولات و خدمات در زمینه امنیت شبکه از زمان تاسیس در سال ۱۳۷۰، همواره به امر آگاه سازی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات توجهی خاص داشته است. بخش اخبار شبکه گستر، که بیش از هفت سال از راه اندازی آن می گذرد، یکی از غنی ترین منابع اطلاعاتی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات به شمار می رود. جدیدترین اخبار و رویدادهای امنیت دنیای دیجیتال در ایران و جهان بطور مستمر در اتاق خبر شرکت مهندسی شبکه گستر در اختیار عموم قرار داده می شود.

مشتریان شرکت مهندسی شبکه گستر می توانند با مراجعه به نشانی events.shabakeh.net، به صورت آنلاین، اقدام به ثبت نام در سمینار “مروری بر رخدادهای امنیت سایبری در سه ماهه نخست 1395” کنند. سایر علاقمندان نیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این سمینار با شماره ۴۲۰۵۲ (۰۲۱) گروه اداری (داخلی 6) تماس حاصل نمایند.

همچنین فایل های صوتی و تصویری ضبط شده این سمینار از طریق لینک های زیر قابل دسترس است.

دانلود قسمت اول، بدافزارها
دانلود قسمت دوم، سایر تهدیدات
دانلود قسمت سوم، حملات سایبری
دانلود قسمت چهارم، گزارش های امنیتی
دانلود قسمت پنجم، آسیب پذیری ها و اصلاحیه های امنیتی

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *