طرح تعویض دستگاه های فایروال Astaro

شرکتها و سازمان هایی که در سالهای گذشته اقدام به خرید دستگاه های فایروال استارو (Astaro) از شرکت مهندسی شبکه گستر کرده اند، اکنون می توانند از طرح تعویض و جایگزینی این شرکت بهره مند شوند.

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، بر اساس طرح جدیدی که به اجرا در آمده است، دارندگان دستگاه های Astaro UTM (دستگاه های خاکستری-نارنجی) که از شرکت مهندسی شبکه گستر و یا نمایندگان رسمی این شرکت خریداری کرده اند، اکنون می توانند در زمان تمدید اشتراک سالانه، دستگاه قدیمی خود را با دستگاه نو و جدید Sophos SG به همراه یکسال اشتراک امکانات امنیتی تعویض نمایند.

شرکت Astaro آلمان در سال 1390 توسط شرکت امنیتی Sophos خریداری شد و اکنون فایروال های این شرکت در مدلها و ظرفیت های گوناگون به کاربران ایرانی عرضه می شود.

با تـوجـه به افـزایش قـدرت پـردازش و امکانـات سخت افـزاری دستـگاه های Sophos SG نسبت بـه دستـگاه هـای قدیمی Astaro UTM، مشتریان گرامی می توانند دستگاه جدید را یک مدل پایین تر تهیه کنند. در اینصورت هزینه کمتری را نیز پرداخت خواهند کرد. از طرف دیگر، در صورت تمایل و افزایش ظرفیت شبکه سازمانی آنها، مشتریان گرامی می توانند با صرف اندکی هزینه بیشتر، مدل دستگاه جدید را مطابق با نیازهای امروز خود انتخاب و تهیه کنند. همکاران فنی این شرکت آماده راهنمایی مشتریان گرامی برای انتخاب مدل مناسب هستند.

هزینه تعویض و جایگزینی دستگاه قدیمی Astaro UTM معادل قیمت اشتراک سالانه آن مدل از دستگاه (طبق فهرست قیمت جاری) است. به عبارت دیگر، هزینه ای بایت سخت افزار جدید دریافت نشده و مطابق هر سال، تنها هزینه سالانه تمدید اشتراک امکانات امنیتی دریافت خواهد شد.

علاقمندان به استفاده از این طرح جایگزینی می توانند با گروه فروش شبکه گستر، تلفن 42052-021 و یا با نمایندگان محلی این شرکت تماس حاصل نمایند. همچنین می توانند با ارسال یک ایمیل با عنوان “ASTARO” به نشانی info@shabakeh.net و ذکر نام شرکت یا کد اشتراک 4 رقمی – شماره سریال دستگاه یا شماره لیسانس 6 رقمی – مدل دستگاه، تمایل خود را برای تعویض سخت افزار اعلام کنند تا همکاران فروش در اسرع وقت با آنان تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *