ترمیم 19 ضعف امنیتی در Flash Player

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، روز دوشنبه 7 دیماه، شرکت Adobe،و19 ضعف امنیتی را در نرم افزارهای Flash Player و Adobe Air اصلاح و ترمیم کرد.

تمامی اصلاحیه های عرضه شده، با درجه اهمیت “حیاتی” (Critical) گزارش شده اند. ضعف های امنیتی حیاتی، باگ هایی هستند که سوءاستفاده از آنها بدون دخالت کاربر امکان پذیر است.

شرکت Adobe معمولاً سه شنبه دوم هر ماه میلادی اقدام به عرضه اصلاحیه های امنیتی می کند. اما اصلاحیه های فوق خارج از زمانبندی رایج و بصورت اضطراری در آخرین روزهای سال 2015 ارائه شده اند.

Adobe اعلام کرده یکی از این ضعف های امنیتی با شناسه CVE-2015-8651 که توسط محققان شرکت Huawei کشف شده در تعداد محدودی از حملات هدفدار مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

اکثر ضعف های امنیتی دیگر توسط محققان HP Zero Day Initiative،وQihoo 360 و Google Project Zero کشف شده اند. اما برخی از آنها نیز توسط متخصصان Tencent Xuanwu Lab و WINS/WSEC شناسایی و گزارش شده اند.

به تمامی کاربرانی که نسخه ای از نرم افزارهای Flash Player و Adobe Air را بر روی Windows،وOS X،وLinux یا سیستم عامل Chrome خود نصب شده دارند توصیه می شود در اسرع وقت اقدام به نصب اصلاحیه های عرضه شده کنند.

جزییات اصلاحیه های ارائه شده در اینجا قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *