گروه نفوذگران “ناشناس” سایت برج Trump را هک کردند

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر به نقل از خبرگزاری Reuters، گروه نفوذگران “ناشناس” سایت برج Trump را برای حدود یک ساعت از دسترس خارج کردند. این اقدام در پی صحبت های Donald Trump در خصوص ممانعت از ورود مسلمانان به خاک آمریکا صورت گرفت.

گروه نفوذگران “ناشناس” در ویدئویی اظهارات اخیر Trump را نوعی کمک به داعش برای جذب افراد بیشتر دانسته است. در این ویدئو به Trump توصیه شده که قبل از به زبان آوردن هر چیزی یکبار دیگر در مورد آن فکر کند!

Donald Trump، نامزد جمهوری خواه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا است. او هفته گذشته اعلام کرد باید تا زمانی که نمایندگان این کشور بدانند که داستان از چه قرار است از ورود مسلمانان به خاک این کشور جلوگیری شود. اظهارات او بازتاب های گسترده ای را نه فقط در میان مسلمانان که افراد و گروه های دیگر بدنبال داشته است.

برج Trump، برجی 68 طبقه در بخش منهتن شهر نیویورک است. این برج نمادی از سازمان Trump است که Donald Trump رهبری آن را بر عهده دارد. کمپین های انتخاباتی Donald Trump نیز معمولاً در این برج برگزار می شود.

گروه نفوذگران ناشناس یکی از مخالفان سرسخت داعش است و پیشتر نیز با آن اعلان جنگ کرده بود. این گروه هزاران حساب Twitter حامیان داعش را هک کرده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *