دعوت شبکه گستر به همکاری در شبکه فروش

شرکت مهندسی شبکه گستر از کلیه شرکتهای فعال در حوزه امنیت فناوری اطلاعات برای توسعه و گسترش شبکه نمایندگی فروش در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید. به مناسبت برگزاری نمایشگاه الکامپ نیز شرایط و امتیازات ویژه‌‌ای برای اعطای نمایندگی در نظر گرفته شده است.

شبکه گستر با نزدیک به 25 سال تجربه موفق در عرضه محصولات و خدمات امنیت شبکه در کشور تلاش دارد تا زمینه همکاری هر چه بیشتر با دیگر شرکتهای فعال در حوزه امنیت را به نحو مناسبی فراهم آورد.

این شرکت دارای نمایندگی ضدبدافزار Bitdefender در ایران می باشد و بزرگترین توزیع کننده محصولات سازمانی Bitdefender در کشور بشمار می آید. نمایندگان فعال Bitdefender از تخفیف های ویژه نمایندگی برخوردار خواهند بود و برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف تعیین شده، دسترسی مستقیم به تمام امکانات پورتال نمایندگان شرکت مادر، نظیر ثبت مشتری بالقوه، درخواست قیمت ویژه، سفارش خرید و … را خواهند داشت.

شرکت مهندسی شبکه گستر بیش از 10 سال سابقه توزیع و فروش تجهیزات دیواره آتش Sophos را در ایران دارد. اکنون با ادغام شرکت Cyberoam در شرکت Sophos، شرایط بسیار مناسبی برای ادامه فعالیت شرکتهایی که تاکنون بر روی محصولات Cyberoam تمرکز داشتند، فراهم شده است. شبکه گستر بسترهای لازم برای ادامه فعالیت این شرکتهای همکار را داشته و از همکاری با آنان استقبال می کند.

همچنین از تمام شرکتهای فعال در حوزه امنیت شبکه که تاکنون دیواره های آتش Sophos را تجربه نکرده اند، دعوت به همکاری صمیمانه می شود. این شرکتها می توانند بدون هیچگونه تعهدی، با سخت افزارهای Sophos آشنا شده، آنها را آزمایش کنند و در ضمن، از شرایط کم نظیر نمایندگی این محصولات باخبر شوند.

در الکامپ امسال، در غرفه شبکه گستر، در سالن میلاد B، فضای جداگانه ای برای شرکتهای علاقمند به مباحث نمایندگی در نظر گرفته شده است. خوشحال خواهیم شد تا در این موقعیت فراهم شده، فرصت ملاقات با شرکتهای همکار و علاقمند را داشته باشیم.  

 

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *