شبکه گستر در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم

شرکت مهندسی شبکه گستر در بیست و یکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از 23 تا 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

پس از سالها وقفه، امسال یکبار دیگر مدیریت و اجرای الکامپ به صاحبان صنف در قالب سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور واگذار شده و انتظار می رود این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. امید است بازخورد مشارکت کنندگان پس از برگزاری دوره بیست و یکم نیز موید همین امر باشد.

غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن میلاد، طبقه B واقع شده و طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، محصولات و خدمات جدید این شرکت به علاقمندان و بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

با بیش از 20 سال تجربه موفقی که شبکه گستر در عرضه خدمات فروش و پشتیبانی محصولات ضدویروس McAfee دارد، این ضدویروس همیشه جایگاه خاص و ویژه ای برای شبکه گستر داشته و دارد. امسال محصولات جدید و متنوع تری از McAfee را به بازدیدکنندگان معرفی خواهیم کرد. همچنین با توجه به گرایش روز افزون سازمانها و شرکتها به سمت استفاده از بسترهای مجازی، محصول McAfee MOVE که اختصاصا برای تامین امنیت این نوع بسترها طراحی و تهیه شده است، با شرایط استثنایی به علاقمندان معرفی و عرضه خواهد شد.

علاوه بر ضدویروس McAfee، امسال نیز تجهیزات امنیت شبکه Sophos را در غرفه شبکه گستر خواهیم داشت. شبکه گستر که بیش از ۱۰ سال است این تجهیزات را در ایران عرضه می کند، مدل های Sophos SG را که طی یکسال گذشته با استقبال کم سابقه بازار روبرو شده است، با شرایط ویژه در الکامپ امسال عرضه خواهد کرد.

محصولات ضدویروس Bitdefender که اکنون به عنوان یکی از محصولات شناخته شده شبکه گستر بشمار می آید، در الکامپ امسال نیز به بازدیدکنندگان معرفی و با تخفیف های ویژه ارائه خواهد شد. شرکت شبکه گستر افتخار دارد که امسال تنها عرضه کننده محصولات سازمانی Bitdefender در الکامپ بیست و یکم است.

همانند سالهای گذشته، الکامپ 1394 نیز فرصت تازه ای خواهد بود تا یکبار دیگر مشتریان وفادار و همیشگی شبکه گستر را از نزدیک ملاقات کرده و از حمایت و اعتماد مداوم آنها تشکر و قدردانی نمائیم.

مشتاقانه در انتظار دیدار همه مشتریان گرامی، شرکتهای همکار و مدیران و کارشناسان امنیت شبکه در غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر هستیم.

وعده دیدار ما، الکامپ بیستم و یکم، سالن میلاد (31B)، غرفه شبکه گستر. به امید دیدار.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *