عرضه انبوهی از اصلاحیه برای نرم افزار Flash

اگر از کاربران نرم افزار Adobe Flash هستید هر چه زودتر این نرم افزار را به روز کنید. تقاوتی هم نمی کند از این نرم افزار بر روی سیستم عامل Windows استفاده می کنید یا OS X یا Linux.

روز سه شنبه 20 مرداد، شرکت Adobe مجموعه اصلاحیه ای را عرضه کرد که بیش از 30 ضعف امنیتی متفاوت را در نرم افزارهای Flash و AIR ترمیم می کند. ضعف هایی حیاتی که بالقوه می توانند نفوذگر را قادر به اجرای کد مخرب از راه دور (Remote) بر روی سیستم قربانی کنند.

کاربران سیستم های عامل Windows و Mac باید نرم افزار Flash Player را به نسخه 18.0.0.232 ارتقا دهند. کاربران این نرم افزار در سیستم عامل Linux نیز باید آن را به نسخه 11.2.202.508 ارتقا دهند.

آخرین نسخه نرم افزار Flash از اینجا قابل دریافت است. (شاید برای دسترسی مجبور به استفاده از ابزارهایی برای دور زدن محدودیت برای نشانی های IP ایران باشید)

اگر از نگارش نرم افزار نصب شده بر روی دستگاه خود اطمینان ندارید سری هم به اینجا بزنید. (شاید برای دسترسی مجبور به استفاده از ابزارهایی برای دور زدن محدودیت برای نشانی های IP ایران باشید)

نسخه های Adobe Flash Player یکپارچه شده با مرورگرهای Google Chrome،و Microsoft Edge بر روی Windows 10 و IE 10/11 بر روی Windows 8/8.1 بصورت خودکار به روز می شوند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *