حضور شبکه گستر در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران

شرکت مهندسی شبکه گستر در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران که از تاریخ 27 تا 29 مرداد ماه در سالن حجاب تهران برگزار خواهد شد، حضور فعال خواهد داشت.

در نمایشگاه امسال، شبکه گستر محصولات نام آشنای خود را به همراه خبرهای جدید درباره هریک از آنها، به بازدیدکنندگان و علاقمندان عرضه خواهد کرد. همچنین چند طرح این شرکت در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی به مرحله عرضه و بهره برداری خواهد رسید. 

شرکت مهندسی شبکه گستر با نزدیک به ربع قرن تجربه موفق در عرضه محصولات و خدمات ضد بدافزار در ایران، محصولات جدیدی از دو شرکت McAfee و Bitdefender را در نمایشگاه معرفی خواهد کرد. بعلاوه به خریداران بار اول ضدویروس‌های McAfee و Bitdefender تخفیف های ویژه ای تقدیم خواهد شد.

در نمایشگاه سال گذشته، سری جدید SG-Series تجهیزات امنیت شبکه Sophos رونمایی شد و در یکسال گذشته، مورد استقبال کم نظیر کاربران و مدیران شبکه قرار گرفته است. در نمایشگاه امسال نیز مدل‌ها و تجهیزات جانبی جدید این محصولات امنیتی عرضه خواهد گردید. همچنین شرایط فروش ویژه نقدی و تحویل فوری این محصولات در نمایشگاه اعلام خواهد شد.

در آزمون مقایسه‌ای که توسط موسسه ارزیابی Miercom انجام شده، سخت افزارهای امنیتی Sophos SG در مقایسه با محصولاتی نظیر Fortinet، WatchGuard و Dell عملکرد برتر و توان پردازش بیشتری را نشان داده اند.

نمایشگاه امنیت سایبری ایران طی سه روز از 27 تا 29 مرداد ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری در خیابان حجاب برگزار خواهد شد. ساعات بازدید از ۹ صبح الی ۶ عصر خواهد بود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *