Adobe ضعف‌های افشاء شده Flash را ترمیم کرد

نرم افزار Flashهفته پیش شرکت Adobe دو ضعف امنیتی دیگر را در نرم افزار Flash Player که در اسناد سرقت شده از شرکت Hacking Team به آنها اشاره شده بود، ترمیم کرد. شرکت Adobe اهمیت این اصلاحیه ها را حیاتی درجه بندی کرده است.

در 14 تیر ماه، شرکت مشهور ایتالیایی Hacking Team که به دولتها و مراکز امنیتی و اطلاعاتی دنیا، خدمات و ابزارهای جاسوسی می فروشد هک شد و تمام ایمیل ها و مدارک سازمانی این شرکت با حجم 400 گیگابایت بر روی اینترنت منتشر شد. در فایل های منتشر شده به یک ضعف امنیتی ناشناخته در نرم افزار Adobe Flash اشاره شده بود. این ضعف امنیتی به سرعت توجه نفوذگران را جلب کرد و بطور گسترده مورد استفاده آنها قرار گرفت.

در 17 تیر ماه، شرکت Adobe با ارائه اصلاحیه ای این ضعف امنیتی را ترمیم کرد. اما به فاصله ای کوتاه دو ضعف امنیتی ناشناخته دیگر نیز در بین اطلاعات افشا شده کشف شد. در 23 تیر ماه این ضعف های امنیتی نیز توسط شرکت Adobe ترمیم شد.

به تمامی کاربران توصیه می شود با مراجعه به نشانی www.adobe.com/go/getflash نرم افزار Flash را به نگارش 18.0.0.209 ارتقا دهند. گفتنی است با مراجعه به نشانی www.adobe.com/software/flash/about می توان از نگارش نسخه نصب شده بر روی دستگاه مطلع شد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *