شبکه گستر در تعطیلات نوروزی 1394

شرکت مهندسی شبکه گستر تا پایان 27 اسفند ماه جاری فعال بوده و بخش های فروش و پشتیبانی آماده پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان هستند. برای اطلاع از نحوه فعالیت بخش های فروش، پشتیبانی و اطلاع رسانی شبکه گستر در ایام تعطیلات نوروز، این اطلاعیه را حتما مطالعه نمائید.

 

خدمات پشتیبانی و فروش

در ایام تعطیلات نوروز، از 28 اسفند ماه تا 4 فروردین 94 و همچنین از روز 12 تا 14 فروردین 94، همکاران پشتیبانی از طریق دو شماره تلفن همراه برای موارد اضطراری و فوری در دسترس خواهند بود.

شماره تلفن های اضطراری گروه پشتیبانی در ایام تعطیلات نوروز 94 به شرح زیر می باشد.

10 68 532 0919

12 68 532 0919

در هفته اول و دوم فروردین، در روزهای اداری (روزهای 5، 8، 9، 10 و 11) همکاران کشیک در بخش‌های فروش و پشتیبانی در محل شرکت حاضر بوده و از طریق شماره های تلفن ثابت و همیشگی شرکت، پاسخگوی درخواست ها و تماس های مشتریان خواهند بود.

تلفن گروه پشتیبانی   5 – 82 24 20 88

تلفن گروه فروش     7- 53 82 65 88

سامانه پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه گستر به نشانی help.shabakeh.net نیز در طول شبانه روز در اختیار مشترکین گرامی است تا مشکلات و مسائل خود را از این طریق مطرح کرده و پاسخ و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

 

خدمات اطلاع رسانی

همچنین با نزدیک شدن به ایام پایان سال 93 و تعطیلات نوروز 94، خبرنامه هفتگی شبکه گستر به مدت سه هفته منتشر نخواهد شد. گرچه انتشار اخبار در وبلاگ شبکه گستر در تعطیلات نوروزی متوقف نخواهد شد ولی به صورت مستمر و روزانه نیز نخواهد بود و تنها اقدام به انتشار اخبار مهم و ضروری خواهد گردید.

ارسال ایمیل های “به روز رسانی ضد ویروس McAfee” یا همان DAT، مطابق معمول بدون هیچگونه وقفه ای به طور روزانه انجام خواهد شد.

ایمیل های “هشدار ویروس” تنها در صورت ظهور و انتشار ویروس های بسیار مهم و حیاتی تهیه و ارسال خواهد گردید.

از 15 فروردین ماه 94، شرکت مهندسی شبکه گستر فعالیت عادی خود را از سر خواهد گرفت. شرکت مهندسی شبکه گستر، پیشاپیش سال خوش و پر باری را برای همه آرزو دارد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

2 پاسخ

  1. ممنون از اطلاعات مفید و کاربردی شما . خسته نباشید اینجانب را بپذیرید و آرزوی پیروزی و بهروزی روزافزون برای تیم شما را از خداوند مسئلت دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *