شبکه گستر در نمایشگاه الکامپ بیستم

شرکت مهندسی شبکه گستر در بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از 16 تا 19 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

با وجود مشکلات اجرایی در روند برپایی و تاخیر در تعیین وضعیت نمایشگاه الکامپ امسال، شرکت مهندسی شبکه گستر طبق سنت سال های گذشته که یکسال در میان در این نمایشگاه شرکت می کند، امسال در الکامپ 93 به طور فعال حضور خواهد داشت.

غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن میلاد واقع شده و طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، محصولات و خدمات جدید این شرکت به علاقمندان و بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

با 23 سال تجربه موفقی که شبکه گستر در عرضه خدمات فروش و پشتیبانی محصولات ضدویروس McAfee دارد، این ضدویروس همیشه جایگاه خاص و ویژه ای برای شبکه گستر داشته و دارد. امسال نیز محصولات جدید McAfee را با  تنوع بیشتر در خدمات پشتیبانی، به بازدیدکنندگان معرفی خواهیم کرد.

علاوه بر ضدویروس McAfee، امسال نیز تجهیزات امنیت شبکه Sophos را در غرفه شبکه گستر خواهیم داشت. شبکه گستر که نزدیک به 10 سال است این تجهیزات را در ایران عرضه می کند، مدل های جدید Sophos SG را برای اولین بار در ایران در الکامپ رونمایی خواهد کرد. این سخت افزارهای جدید قابلیت رقابت با برندهای مشابه و مشهور آمریکایی را داشته و حتی عملکرد و توان بهتری را در آزمون ها نشان داده اند.

عرضه محصولات ضدویروس Bitdefender که حدود دو سال قبل در کنار محصولات ضدویروس McAfee آغاز گردید، موفق تر و با شتاب بیشتر از همیشه همچنان ادامه دارد. مجموعه کاملی از محصولات Bitdefender را در الکامپ امسال به علاقمندان ارائه خواهیم کرد، از جمله، بستر امنیتی Gravity-Zone را که می تواند به آسانی در شبکه های بزرگ و گسترده سازمانی نصب و از آنها محافظت کند، بیشتر به بازدیدکنندگان معرفی خواهیم کرد.

همچنین الکامپ 93 فرصت تازه ای خواهد بود تا یکبار دیگر مشتریان وفادار و همیشگی شبکه گستر را از نزدیک ملاقات کرده و از حمایت و اعتماد مداوم آنها تشکر و قدردانی نمائیم.

مشتریان گرامی، شرکتهای همکار و مدیران و کارشناسان امنیت شبکه که علاقمند به ملاقات و مذاکره با مسئولین شبکه گستر هستند، می توانند برای آسایش خاطر، قبلاً از طریق سایت شبکه گستر اقدام به تعیین وقت ملاقات کنند.

وعده دیدار ما، الکامپ بیستم، سالن میلاد طبقه 31-A، غرفه شبکه گستر. به امید دیدار.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *