کارگاه های آموزشی Sophos UTM

کارگاه آموزشیاولین دوره از کارگاه های آموزشی محصولات امنیتی Sophos UTM روزهای 21 و 22 مرداد ماه توسط شرکت مهندسی شبکه گستر برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی Sophos UTM Engineer به نحوی طراحی شده که می تواند برای کاربران این محصولات، مدیران امنیت شبکه، مشاوران IT و نمایندگان فروش Sophos UTM مفید باشد. در این کارگاه آموزشی مباحث امنیت شبکه، طراحی سـاختارهای امنیتی و نحوه بکارگیری محصولات امنیتی Sophos در شبکه مطرح می شود.

کارگاه آموزشی Sophos UTM Engineer شامل بخش های تئوری و عملی خواهد بود. در هر قسمت، امکانات و قابلیت های محصولات Sophos UTM معرفی شده و مورد بررسی قرار می گیرند. سپس نحوه راه اندازی و تنظیمات برخی از این امکانات امنیتی بصورت عملی آموزش داده خواهد شد.

همچنین سناریوهای مختلف امنیت شبکه، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای Sophos UTM برای هر یک از آنها تشریح خواهد گردید. بعلاوه، برخی تهدیدات رایج امروزی شبیه سازی شده و نحوه مقابله با آنها نمایش داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می توانید به سایت اختصاصی این کارگاه آموزشی به نشانی workshop.shabakeh.net مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

یک پاسخ

  1. سلام وقت بخیر.

    ممنون از لطف شما.

    شرایط همکاری چگونه است برای دانشجویان چه مقدار تخفیف

    در نظر دارید؟

    من اطلاعات دوره آموزشی را روی وبلاگ قرار می دهم.
    این دوره امکان تخفیف هم دارد یا خیر؟

    سپاس از شما
    سید حسین اردهالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *