مک آفی

به زودی محصولات جدید McAfee به بازار عرضه می شوند

مک آفییک سیستم آلوده می تواند شبکه یک سازمان را به زانو درآورد و ضدویروس به تنهایی قادر به مقابله با تهدیدات پیچیده و هوشمند امروزی نیست. برای محافظت در برابر انواع بدافزارها و حملات سایبری، McAfee جدیدترین راهکارهای امنیتی را تحت یک مدیریت یکپارچه و با کاربری آسان برای مدیران شبکه ارائه کرده است. McAfee امنیت کامل را برای تمام دستگاه های موجود در شبکه فراهم می کند. کامپیوترهای PC، Mac، سیستم های Linux، سرورها، سیستم های مجازی (Virtual)، گوشی های هوشمند و کامپیوترهای خشتی (Tablet)، همه تحت پوشش یکپارچه و مدیریت واحد McAfee خواهند بود.  

با McAfee به آسانی و به سرعت می توان امنیت چند لایه در برابر تهدیدات پیچیده امروزی ایجاد کرد. رمزنگاری (encryption) برای محافظت از داده های سازمانی، سامانه های رفتارشناسی برای شناسایی تهدیدات جدید و ناشناخته، بهینه سازی سخت افزاری برای محافظت از سیستم قبل از راه اندازی سیستم عامل و شناسایی بدافزارهای پنهان در عمق Kernel و تامین امنیت ایمیل، وب و موبایل برای محافظت در برابر عملیات کلاهبرداری (Phishing) و حملات چند مرحله ای.

شرکت مهندسی شبکه گستر با بیش از 23 سال تجربه موفق در ارائه راهکارهای امنیتی McAfee، به زودی نسل جدید محصولات McAfee را به بازار عرضه خواهد کرد. این محصولات جدید در چهار نوع بسته نرم افزاری برای نیازهای مختلف و متفاوت شرکت ها و سازمان ها ارائه خواهد گردید.

McAfeeNewPackage93

از جمله راهکارهای جدید McAfee می توان به امنیت برای تجهیزات ذخیره سازی (Storage)، امنیت محیط های مجازی، سامانه کنترل نرم افزارهای کاربردی مجاز (Application Control)، سامانه دیده بانی بانک های اطلاعاتی (Database Event Monitor) و … اشاره نمود.

بسته های نرم افزاری جدید McAfee از اول تیر ماه سال جاری به علاقمندان عرضه خواهد شد. به مشترکین فعلی محصولات McAfee نیز در زمان تمدید اشتراک، بسته های نرم افزاری جدید پیشنهاد خواهد گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با جزئیات بسته های نرم افزاری جدید McAfee با دفتر فروش شرکت مهندسی شبکه گستر با شماره های تلفن 57 – 53 82 65 88 و 16 – 15 51 88 88 تماس حاصل نمائید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *