فروش، پشتیبانی و اطلاع رسانی شبکه گستر در نوروز ۹۳

نوروز 93

خدمات فروش و پشتیبانی

شرکت مهندسی شبکه گستر تا پایان روز ۲۸ اسفند سال جاری فعال بوده و بخش های فروش و پشتیبانی آماده پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان هستند.

در روزهای تعطیل نوروز، از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۵ فروردین ۹۳ و همچنین از روز ۱۲ تا ۱۶ فروردین ۹۳، همکاران پشتیبانی از طریق دو شماره تلفن همراه برای موارد اضطراری و فوری در دسترس خواهند بود. این شماره های تلفن برای پشتیبانی تمام محصولات شبکه گستر می باشد.

شماره های تلفن اضطراری برای روزهای تعطیل نوروز ۹۳

 ۱۰ ۶۸ ۵۳۲ ۰۹۱۹

 ۱۲ ۶۸ ۵۳۲ ۰۹۱۹

در هفته اول و دوم فروردین، در روزهای اداری (روزهای ۵، ۶، ۹، ۱۰ و ۱۱) همکاران کشیک در بخش های فروش و پشتیبانی در محل شرکت حاضر بوده و از طریق شماره های تلفن ثابت و همیشگی شرکت، پاسخگوی درخواست ها و تماس های مشتریان خواهند بود.

شماره های تلفن گروه پشتیبانی

۸۵ – ۸۲ ۲۴ ۲۰ ۸۸

شماره های تلفن گروه فروش

۵۷ – ۵۳ ۸۲ ۶۵ ۸۸

سامانه پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه گستر به نشانی help.shabakeh.net نیز در طول شبانه روز در اختیار مشترکین گرامی است تا مشکلات و مسائل خود را از این طریق مطرح کرده و پاسخ و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

از ۱۶ فروردین ماه ۹۳، شرکت مهندسی شبکه گستر فعالیت عادی خود را از سر خواهد گرفت.

خدمات اطلاع رسانی

همچنین با نزدیک شدن به ایام پایان سال ۹۲ و تعطیلات نوروز ۹۳، خبرنامه هفتگی شبکه گستر از ۲۷ اسفند ماه به مدت سه هفته منتشر نخواهد شد. سال آینده نیز خدمات اطلاع رسانی با شکل و محتوای جدید و متفاوت برای مشترکین گرامی ارائه خواهد شد.

گرچه انتشار اخبار در وبلاگ شبکه گستر در تعطیلات نوروزی متوقف نخواهد شد ولی به صورت مستمر و روزانه نیز نخواهد بود و تنها اقدام به انتشار اخبار مهم و ضروری خواهد گردید.

ارسال ایمیل های “به روز رسانی ضد ویروس McAfee” یا همان DAT، مطابق معمول بدون هیچگونه وقفه ای به طور روزانه انجام خواهد شد.

ایمیل های “هشدار ویروس” تنها در صورت ظهور و انتشار ویروس های بسیار مهم و حیاتی تهیه و ارسال خواهد گردید.

شرکت مهندسی شبکه گستر سالی خوش و پربار برای همه آرزو دارد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *