سمینار نقش رایانش ابری در مهاجرت به نرم افزارهای بومی و آزاد

cloudtechکمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اسفند ماه سال جاری سمینار نقش رایانش ابری در مهاجرت به نرم افزارهای بومی و آزاد/متن باز برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران، در پی مصوبه دولت در خصوص مهاجرت کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور به نرم افزارهای بومی و آزاد/ متن باز در فروردین ماه سال جاری و به دنبال آن انتشار نسخه های آزمایشی از سیستم عامل بومی زمین، مرکز ملی توسعه و بکارگیری نرم افزارهای بومی و آزاد/متن باز ایران راهکارهای عملیاتی را به منظور تسهیل در امر مهاجرت تدوین نموده است. از جمله این راهکارها بکارگیری رایانش ابری در مرحله مرکز گذار مهاجرت می باشد. با استفاده از این روش می توان محیط های هیبریدی ویندوز و لینوکس را بدون تداخل و بصورت همزمان در سازمانها مورد استفاده قرار داد.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی با روش‌های اجرایی و عملیاتی استقرار سیستم‌های نرم افزاری سازمانی در دوران گذار مهاجرت به نرم‌افزارهای بومی و آزاد/متن باز است.

پیش‌نیاز حضور در سمینار، آشنایی با مفاهیم سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی است و مخاطب آن کلیه کارشناسان و مدیران فاوای کشور هستند.

زمان برگزاری این سمینار که توسط آقای مهندس تشکری، مشاور ارشد مرکز ملی توسعه و بکارگیری نرم افزارهای بومی و آزاد/متن باز ایران ارایه خواهد شد، سه‌شنبه 6 اسفندماه سال جاری در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران است.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام (با تکمیل و ارسال فایل پیوست و فیش واریزی به نشانی rashno@tehrannsr.org حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه چهارم اسفندماه اقدام کنند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *