مخابرات

ممنوعیت فروش اینترنت به مخابرات لغو شد

مخابراتتاکنون مخابرات 50 میلیارد تومان از بدهی خود را به دولت پرداخت کرده بود، اکنون 170 میلیارد از مجموع 220 میلیارد بدهی را پذیرفته و پس از ارائه یک چک 70 میلیاردی، وزارت ارتباطات بار دیگر فروش پهنای باند به مخابرات را از سر گرفت.

محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: توافق اولیه‌ای بین شرکت زیرساخت با شرکت مخابرات حاصل شده و مخابرات 170 میلیارد تومان از مجموع 220 میلیارد تومان بدهی به دولت را پذیرفته است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: پس از این توافق اولیه، با توجه به اینکه مشتریان شرکت مخابرات تحت فشار بودند، شرکت زیرساخت فروش پهنای باند به مخابرات را بار دیگر آغاز کرده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب هم‌اکنون تمام پهنای باند مورد تقاضای مخابرات که برای آن قرارداده بسته بودند، به آنها واگذار شده است.

خسروی تصریح کرد: حجم پهنای باند جدید واگذار شده به مخابرات 80 لینک STM1 است که این میزان واگذاری با توجه به افزایش اخیر 40 گیگی ظرفیت اینترنت کشور انجام شده است.

از مبلغ 170 میلیارد تومان بدهی که مورد پذیرش مخابرات قرار گرفته، 50 میلیارد تومان پرداخت شده است، 70 میلیارد تومان چک پرداخت شده و 50 میلیارد تومان نیز باقی مانده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *