فروشگاه های target

دسترسی سارقان به مشخصات 40 میلیون کارت اعتباری

فروشگاه های targetشرکت آمریکایی Target تایید کرد که مشخصات حدود 40 میلیون کارت اعتباری و نقدی که در فاصله 6 تا 24 آذر در فروشگاه های این شرکت استفاده شده اند، به سرقت رفته است.

نفوذگران با دستکاری حدود 40 هزار دستگاه کارت خوان در فروشگاه های زنجیره ای Target در آمریکا، به روشی که اصطلاحاً Skimming گفته می شود، به داده های ذخیره شده بر روی نوار مغناطیسی پشت کارتهای اعتباری دست یافته اند.

به گفته Target داده های سرقت شده شامل شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی CVV می شود. از این اطلاعات می توان برای ساخت کارتهای جعلی ای استفاده کرد که حتی قابلیت دریافت پول از طریق دستگاه های خودپرداز را خواهند داشت.

شرکت Target اطمینان داده است که اطلاعات کارت افرادی که از فروشگاه های این شرکت در خارج از آمریکا و یا از طریق سایت target.com بصورت آنلاین خرید کرده اند کاملاً محفوظ مانده است.

این شرکت با همکاری مراجع قانونی، مؤسسات مالی و یک شرکت بررسی کننده جرایم کامپیوتری می کوشد تا از سوءاستفاده از داده های سرقت شده مشتریانش جلوگیری کند. روزنامه The Wall Street Journal نیز اعلام کرد که سرویس مخفی آمریکا در حال بررسی این سرقت بزرگ است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *