ارائه‌ خدمات VPN توسط همراه اول به سازمان‌ها

vpn 2معاون بازاریابی و خدمات امور مشترکان همراه اول از ارائه‌ خدمات VPN ، APN توسط این شرکت به نهادها و سازمان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدمهدی عطوفی اظهار کرد: در حال حاضر 12 هزار دفتر خدماتی در شهر و روستا به ارائه‌ی خدمات می‌پردازند و 25 هزار مشترک همراه اول از خدمات غیرحضوری استفاده می‌کنند و روند استفاده از این خدمات طی شش ماه دوم سال جاری سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

معاون بازاریابی و خدمات امور مشترکان همراه اول درخصوص خدمات VPN و APN همراه اول نیز گفت: شرکت همراه اول خدمات جدیدی را به سازمان‌ها و نهادها ارائه می‌دهد که خدماتی هم‌چون VPN، APN، ایجاد قابلیت شماره چهاررقمی و هم‌چنین سراوس SMS از جمله این خدمات است.

عطوفی براساس اطلاعات نشریه ارتباطات درخصوص ارائه‌ی اطلاعات شغلی مشترکان از سوی همراه اول به سایر شرکت‌ها برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی اظهار کرد: ما به عنوان اپراتور، امین اطلاعات مردم هستیم و مدتی پیش که این ادعا مطرح شد ما اعلام کردیم که همراه اول امکان ارائه‌ی چنین اطلاعاتی را ندارد، چون ما اطلاعات شغلی مشترکین خود را نداریم.

او در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت نرخ آوای انتظار همراه اول، بیان کرد: نرخ آوای انتظار براساس نرخ مصوب محاسبه می‌شود که با توجه به تغییر این نرخ، میزان مابه‌التفاوت که برای گروهی از مشترکان محاسبه شده بود، از اول آبان‌ماه امسال پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *