my shabakeh

مهم: اتمام تغییرات و جابجایی سایت های شبکه گستر

my shabakehپیرو تغییرات اخیر در نحوه ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه گستر، در اقدام بعدی، از روز یکشنبه 15 دیماه، ایمیل های DAT روزانه که برای مشتریان McAfee ارسال می گردند، فاقد پیوند (link) مستقیم جهت دریافت (download) فایلهای به روز رسانی DAT خواهند بود.

همانطور که در اطلاعیه 8 آبان ماه اعلام گردید، دو سایت قدیمی شبکه گستر که اختصاصا مربوط به محصولات ضدویروس McAfee بودند، طی هفته های گذشته، متوقف و از دسترس خارج شدند. بطور همزمان، سایت جدید my.shabakeh.net برای ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی تمام محصولات شرکت شبکه گستر راه اندازی شد و اکنون کاملاً جایگزین سایت های قدیمی این شرکت شده است.

برای دسترسی به سایت جدید my.shabakeh.net، تمام مشتریان شبکه گستر باید اقدام به فعال سازی حساب کاربری (account) خود می کردند تا بتوانند از نام کاربری و رمز عبوری که انحصاراً برای هریک از مشتریان صادر شده است، استفاده کنند. خوشحال هستیم که اکنون اعلام کنیم، درصد عمده مشتریان اقدام به اینکار نموده و مابقی مشتریان نیز به تدریج در حال فعالسازی حساب کاربری خود هستند. 

همچنین به منظور مدیریت بهتر دسترسی های مجاز مشتریان شبکه گستر به خدمات نگهداری و پشتیبانی محصولات این شرکت، در اقدام بعدی، از روز یکشنبه 15 دیماه، ایمیل های DAT روزانه که برای مشتریان McAfee ارسال می گردند، فاقد پیوند (link) مستقیم جهت دریافت (download) فایلهای به روز رسانی DAT خواهند بود. منبعد ایمیل های روزانه DAT فقط جنبه اطلاع رسانی خواهند داشت و مشتریان محصولات McAfee برای دریافت فایلهای DAT مورد نیاز خود باید به سایت جدید my.shabakeh.net مراجعه نمایند.

از کلیه مشتریان محصولات McAfee درخواست می گردد تا در صورت برخورد با هرگونه مشکل در دریافت فایلهای به روز رسانی DAT و یا دسترسی به سایت جدید my.shabakeh.net، با این شرکت تماس حاصل نمایند تا راهنمایی های لازم ارائه گردد.

یادآور می گردد که ایمیل های اطلاع رسانی (نظیر ایمیل DAT یا ایمیل خبرنامه)  که از سوی شبکه گستر برای مشتریان این شرکت فرستاده می شوند، بطور خودکار از طریق سامانه های مکانیزه ارسال می گردند. لذا در صورت نیاز به تماس با بخش های مختلف شبکه گستر، از Reply به این ایمیل های اطلاع رسانی خودداری نمایید. ایمیل های ارسالی به این نشانی ها، کنترل و خوانده نمی شوند.

جهت خدمات پشتیبانی، بهترین روش تماس با شرکت مهندسی شبکه گستر از طریق سامانه پشتیبانی help.shabakeh.net و یا ایمیل help@shabakeh.net می باشد. برای امور فروش نیز می توانید از ایمیل sales@shabakeh.net استفاده نمائید. 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *