هرزنامه

با ایمیل های جعلی از شر هرزنامه ها خلاص شوید

هرزنامهاکنون اسلحه جدیدی در اختیار کاربران است تا با معضل هرزنامه (Spam) مبارزه کنند. با این روش جدید، کاربر نشانی ایمیل خود را هیچ کجا عرضه و منتشر نمی کند تا در اختیار فرستندگان هرزنامه هم قرار نگیرد.

سرویس جدید و رایگانی که به نام MaskMe توسط شرکت Abine به کاربران عرضه می شود، این امکان را می دهد تا ایمیل های مستعار (alias) تعریف کرده و از این ایمیل ها به جای ایمیل واقعی خود استفاده کنند. بدین ترتیب هر کجا که از کاربر نشانی ایمیل او خواسته شود، او می تواند از این ایمیل مستعار استفاده کند.

سرویس MaskMe ایمیل مستعار را به ایمیل واقعی کاربر ارتباط می دهد. هر موقع هم که کاربر از دست هرزنامه های ارسالی به ایمیل مستعار خسته شود، می تواند به راحتی ارتباط بین دو ایمیل را قطع کند و برای همیشه از شر هرزنامه ها خلاص شود.

سرویس MaskMe حتی تعریف رمزهای عبور شانسی (random) برای ثبت نام و عضویت کاربر در سایت های مختلف را برای او انجام داده و مدیریت رمزها را هم به عهده می گیرد.

در صورت پرداخت هزینه ماهانه اندک، علاوه بر سرویس رایگان MaskMe، امکانات بیشتری نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، از جمله خدمات مشابه ایمیل مستعار ولی این بار برای کارت های اعتباری. امکانات مختلف MaskMe شاید تابحال بطور پراکنده وجود داشتند ولی هیچگاه به این شکل آسان و یکپارچه عرضه نشده بود.

برای راحتی کاربر، سرویس MaskMe به صورت یک افزونه (extension) برای مرورگرهای Chrome و Firefox عرضه می شود. ولی هنوز این سرویس بر روی مرورگر Internet Explorer ارائه نشده است.

علاقمندان می توانند به سایت شرکت Abine مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *