الزام اخذ گواهی براي محصولات بومي حوزه افتا

سازمان فناوری اطلاعاتشرکتها و فعالان حوزه امنیت باید محصولات بومی خود را جهت بررسی و صدور گواهي تاييد محصول به سازمان فناوري اطلاعات ايران ارسال و پس از اخذ گواهی امكان ارائه محصول به نهادهاي متقاضي را خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فناوري اطلاعات ايران،‌ مهندس رادكاني در همایش امنیت اطلاعات و مدیریت رخدادهای رایانه ای در استان قزوین، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: ساماندهی و ارزیابی محصولات حوزه افتا يكي از وظايف سازمان فناوري اطلاعات در اين بخش است.

وي افزود: در همين راستا، سازمان فناوري اطلاعات ايران با تقویت آزمایشگاه هایی که در این حوزه كار می کنند در جهت ایمن سازی امن محصولات اقدام كرده و به محصولات بومي توليد شده در اين حوزه گواهي تاييديه ارائه محصول مي دهد.

رادكاني با بيان اين مطلب كه پيگيري سیاستهای کلان وزارت در حوزه افتا از سوي سازمان فناوري اطلاعات ايران صورت مي‌گيرد تصريح كرد: پیشگیری و امداد از ديگر وظايف سازمان در اين بخش است كه در اين راستا، مرکز ماهر به منظور دستیابی به اهداف تعریف شده،‌راه اندازي شده است.

معاون گسترش فناوري اطلاعات با اشاره اقدام هاي صورت گرفته در اين بخش نيز گفت:‌ در اين راستا،‌ساز و كارهاي مناسب جهت تعامل ميان دستگاه هاي اجرايي،‌پياده سازي شده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *