FACEBOOK برای تعمیرات تعطیل نیست!

تعمیرات گوگلاخیراً پیام هایی بین کاربران سایت اجتماعی Facebook منتشر شده که در آن از تعطیلی این سایت در چند هفته آینده برای برخی تعمیرات، مطالبی نوشته شده است.

در این پیام ها گفته شده که در روزهای 29 ، 30 و 31 ماه میلادی فوریه، سایت Facebook قابل دسترسی نخواهد بود.

شاید این موضوع ابتدا بصورت یک شوخی و نکته انحرافی مطرح شده باشد ولی اکنون بصورت یک پیام رایج بین کاربران Facebook رد و بدل می شود.

کاربران باید توجه داشته باشند که تاثیر سال های کبیسه را ما در آخر ماه اسفند می بینیم ولی در تقویم میلادی، این تاثیرات خود را در پایان ماه فوریه نشان می دهد. به همین دلیل، امسال ماه فوریه 28 روز است و اصلاً روزهای 29، 30 و 31 فوریه وجود ندارند تا Facebook تعطیل باشد یا نباشد. در سال 2016 میلادی، ماه فوریه 29 روز خواهد بود. روزهای 30 و 31 فوریه هم هیچوقت وجود نخواهند داشت.

به نظر نمی رسد قصد سوء و یا مخربی در پشت این پیام ها وجود داشته باشد ولی باز هم اینگونه پیام های مزاحم و گمراه کننده در گروه بدافزارهایی قرار می گیرند که اصطلاحا به آن Hoax گفته می شود. عدم توجه به این پیام های دورغین و از آن مهمتر، عدم ارسال مجدد آن به افراد دیگر که باعث دامن زدن به انتشار اخبار دروغ می شود، تنها کاری است که کاربران می توانند انجام دهند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *