اصلاحیه برای دستگاه های همراه Samsung

همراه سامسونگشرکت Samsung شروع به ارسال اصلاحیه به برخی از محصولات همراه خود کرده است تا نقطه ضعف کشف شده بر روی دستگاه های همراه (Mobile Device) مبتنی بر سیستم عامل Android خود را برطرف کند. این نقطه ضعف چند هفته قبل کشف شد و سوء استفاده از آن، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاه آسیب پذیر را فراهم می آورد. 

نقطه ضعف مورد بحث بر روی دستگاه های همراه Samsung که از سیستم عامل Android استفاده می کنند و دارای پردازنده های از نوع Exynos سری های 14210 و 4412 هستند، کشف شد. این نقطه ضعف به دلیل تنظیمات امنیتی ضعیف و ناشیانه در هسته مرکزی (kernel) سیستم عامل Android به وجود آمده است. این نقطه ضعف بر روی گوشی های هوشمند S2 و S3 و همچنین بر روی چندین مدل از سری Galaxy نظیر Note، Note II و Note 10.1 وجود دارد.

بر اساس اخبار منتشر شده بر روی سایت SamMobile که یک تالار گفتگو بین کاربران محصولات Samsung است، کاربران اروپایی اولین کاربرانی خواهند بود که اصلاحیه 19300XXELLA را از طریق نرم افزار Samsung Kies و یا از طریق اپراتورهای تلفن همراه خود دریافت خواهند کرد.

این اصلاحیه چند اشکال فنی را نیز در برخی از محصولات هوشمند Samsung بطرف خواهد نمود. از جمله خاموش شدن ناگهانی و بدون دلیل برخی گوش های Galaxy S3.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *