اخبار الکامپ: امنیت جامع و یکپارچه برای همه

سخت افزارهای استارو

اگر شبکه سازمان شما کوچک است و بودجه زیادی در اختیار ندارید، لزومی ندارد که امنیت شبکه خود را با راهکارهای ضعیف و ناقص، به خطر بیندازید.

برای حفاظت یکپارچه از شبکه های سازمانی در برابر انواع تهدیدات (بدافزارها، هرزنامه ها، نفوذگرها و …) و تأمین نیازهای امنیتی شرکت های کوچک که بودجه محدودی نیز دارند، شرکت Astaro آلمان راه حل جدیدی ارائه کرده است. سخت افزارهای امنیتی جدید UTM 100 به همراه مجموعه ای از امکانات امنیتی اصلی و ضروری به نام Basic Guard، راه حلی جامع و یکپارچه برای شبکه های کوچک است.

امکانات امنیتی Basic Guard شامل مجموعه ای از امکانات اصلی برای امنیت شبکه، امنیت پست الکترونیک، امنیت اینترنت، امنیت شبکه بی سیم می شود.

سخت افزار جدید UTM 100 مناسب برای استفاده همزمان 25-10 کاربر می باشد. در صورت لزوم می توان از سخت افزار UTM 110 با ظرفیت بیشتر و مناسب برای 50-20 کاربر استفاده کرد. هر زمان هم که شبکه سازمانی گسترده تر شد و تعداد کاربران افزایش یافت، می توان امکانات امنیتی را از حالت Basic Guard به حالت Full Guard ارتقاء داد تا امکانات امنیتی بیشتر و انعطاف پذیرتری را در اختیار داشت.

شرکت Astaro ارائه کننده راهکارهای امنیتی چند منظوره و یکپارچه است که اصطلاحاً UTM یا Unified Threat Management نامیده می شوند. راهکارهای امنیتی Astaro شامل امنیت شبکه، امنیت پست الکترونیک، امنیت اینترنت، امنیت شبکه های بی سیم و امنیت نرم افزارهای کاربردی تحت وب می شود.

شرکت مهندسی شبکه گستر نماینده رسمی و انحصاری شرکت Astaro در ایران است. توزیع، فروش و پشتیبانی محصولات Astaro مستقیماً از طریق این شرکت و یا شبکه نمایندگان محلی در استان ها صورت می گیرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن ۴۱ در هجدهمین نمایشگاه الکامپ که از ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه برپا می باشد، بازدید نموده و یا با دفتر فروش شرکت شبکه گستر (تلفن 57 – 53 82 65 88) تماس حاصل نمایند.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *