اخبار الکامپ: ضدویروس Bitdefender برای محیط های مجازی

بیت مجازی

شرکت ضدویروس Bitdefender همگام با بکارگیری فناوری های نوین در بخش فناوری اطلاعات (IT)، راهکارهای جدیدی برای تأمین امنیت این محیط های جدید ارائه می نماید.

محصول SVE یا Security for Virtualized Environments راه حل امنیتی جامعی برای ایستگاه های کاری و سـرورهـای مجـازی است. محصـول Bitdefender SVE بـا تمـام فنـاوری ها و بستـرهای مجـازی سـازی نظیر VMware ESXi، Citrix Xen، Microsoft Hyper-V، Red Hat KVM، Oracle VM و… سازگار می باشد.

ضدویروس SVE از آخرین فناوری های مجازی سازی بهره می برد تا از حداقل منابع فیزیکی حافظه و دیسک استفاده نماید. در روش های سنتی، نسخه کامل ضدویروس بر روی هر یک از ماشین های مجازی نصب می شود، در حالیکه Bitdefender با استفاده از یک بخش مستقل مجازی بر روی میزبان فیزیکی، قادر است تمام عملیات لازم برای حفاظت از ماشین های مجازی را خارج از این ماشین ها انجام دهد. با بکارگیری فناوری نوینی که مانع از انجام عملیات تکراری می شود و همچنین با پردازش عملیات ضدویروس بصورت متمرکز و خارج از ماشین های مجازی، عملکرد Bitdefender در مقایسه با دیگر ضدویروس های ویژه محیط های مجازی بیش از 30 درصد سریع تر و بهینه تر است.

نصب و راه اندازی ضدویروس SVE به آسانی از طریق وارد کردن اجزای مجازی ضدویروس به هر نوع hypervisor صورت می گیرد. مدیریت ضدویروس SVE نیز بصورت متمرکز و یکپارچه در یک بخش مجازی واحد انجام می شود. مدیریت SVE شامل توزیع، تنظیم، نظارت و تهیه گزارش می شود.

شرکت مهندسی شبکه گستر با بیش از 20 سال تجربه موفق در زمینه ضدویروس و بعنوان نماینده رسمی و توزیع کننده محصولات ضدویروس Bitdefender (نسخه های شبکه) در ایران، خدمات فروش و پشتیبانی این محصولات را ارائه می نماید.

شرکت مهندسی شبکه گستر محصولات ضدویروس Bitdefender (نسخه های سازمانی) را با شرایط بسیار ویژه در هجدهمین نمایشگاه الکامپ عرضه خواهد کرد. خریدارانی که اقدام به خرید لیسانس یکساله ضدویروس های Bitdefender نمایند، بطور رایگان لیسانس و خدمات پشتیبانی سه ساله دریافت خواهند نمود.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره ضدویروس Security for Virtualized Environments و دیگر محصولات ضدویروس Bitdefender می توانند در مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ (22-19 آذر) از غرفه شبکه گستر در سالن 41 بازدید کرده و یا با دفتر فروش شرکت مهندسی شبکه گستر
(57 – 53 82 65 88) تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *