شرکت مهندسی شبکه گستر در نمایشگاه الکامپ 91

الکامپشرکت مهندسی شبکه گستر در هجدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از 19 تا 22 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

با وجود مشکلات اقتصادی فعلی در روند کسب و کار و ناهماهنگی ها و تاخیر در تعیین وضعیت نمایشگاه الکامپ امسال، شرکت مهندسی شبکه گستر طبق سنت سال های گذشته که یکسال در میان در این نمایشگاه شرکت می کند، امسال در الکامپ 91 به طور فعال شرکت خواهد کرد.

غرفه شرکت مهندسی شبکه گستر در سالن 41 واقع شده و طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، محصولات و خدمات جدید این شرکت به علاقمندان و بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

محصولات ضد ویروس Bitdefender که از ابتدای سال جاری به سبد محصولات شبکه گستر اضافه شده، با شرایط فروش ویژه عرضه خواهد گردید. همچنین محصولات جدید Bitdefender برای “محیط های مجازی” (Virtual) و “رایانش ابری” (Cloud) ارائه خواهد گردید.

مرحله انتقالی برای شرکت Astaro و محصولات امنیتی UTM این شرکت، تقریباً به پایان رسیده و اکنون با شرکت امنیتی Sophos به طور هماهنگ و یکپارچه ادغام شده تا بتواند محصولات امنیتی جامع تر و فراگیرتر، از دروازه های ورودی اینترنت (Gateway) تا کاربر نهایی (Endpoint)، ارائه نماید. در الکامپ 91، سخت افزارها و امکانات امنیتی جدید Astaro، برای اولین بار معرفی خواهند شد.

همچنین الکامپ 91 فرصت تازه ای خواهد بود تا یکبار دیگر مشترکین و استفاده کنندگان وفادار و همیشگی محصولات امنیتی McAfee را از نزدیک ملاقات کرده و از حمایت و اعتماد آنها به خدمات شبکه گستر تشکر و قدردانی نمائیم.

طی روزهای آینده با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 91، اخبار جدید و اطلاعات بیشتر درباره خدمات و محصولات جدید شبکه گستر منتشر خواهد شد.

وعده دیدار ما، الکامپ 91، سالن 41، غرفه شبکه گستر. به امید دیدار

اخبار الکامپ، روز اول

ضدویروس Bitdefender با فناوری Cloud

ضدویروس Bitdefender برای محیط های مجازی

 اخبار الکامپ، روزدوم

راه اندازی سرور بروز رسانی McAfee در ایران

اخبار الکامپ، روز سوم

آموزش Bitdefender با مشارکت مجتمع فنی تهران

–  امنیت جامع و یکپارچه برای همه

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *