مخابرات مدعی سرمایه‌گذاری دو هزار میلیاردی در شبکه سلامت !

بهداشترییس مرکز فن‌آوری اطلاعات مخابرات از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی مخابرات برای شبکه‌ی ملی سلامت(شمس) خبر داد و اظهار کرد: در کشور دو میلیون پورت پرسرعت وجود دارد.

به نقل از سایت خبری ایستنا، علیرضا صیدی در مراسم بهره‌برداری از شبکه ملی سلامت (شمس) اظهار کرد: زمانی شبکه‌ی بانکی ما از عدم ساماندهی اطلاعات رنج می‌برد اما اکنون با پیوستن این شبکه به سامانه‌های الکترونیکی دیگر هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما در شرکت مخابرات پروژه‌های متعددی داشتیم که در آن‌ها سعی می‌شد با بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات مشکل بخش‌های مختلف کشور برطرف شوند، چرا که منافع این شبکه‌ها برای کشور بسیار زیاد است.

رییس مرکز فن‌آوری اطلاعات مخابرات هم چنین به شبکه‌ ملی سلامت اشاره کرد و افزود: منافعی که با ایجاد این شبکه به تک‌تک خانواده‌ها می‌رسد بسیار زیاد است به همین دلیل تلاش بسیاری شد تا این شبکه‌ هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد و در آن از تمام تجربیات قبلی استفاده شود.

صیدی با بیان این‌که برای این شبکه در عرض مدت سه ماه حدود چهار هزار و 500 نقطه دایر شده یاد آور شد: برای این پروژه حدود دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و این پروژه از تخفیف 15 درصدی شرکت مخابرات بهره‌مند شده است.

وی یاد‌آور شد: در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌های متعددی صورت گرفته و در کشور دو میلیون پورت پرسرعت اینترنت وجود دارد.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *