تبلت جدید مایکروسافت، نیامده تمام شد!

تبلتاز روز چهارشنبه 26 مهر ماه، شرکت مایکروسافت پیش فروش کامپیوترهای Surface Tablet خود را به صورت آنلاین شروع کرد. در کمتر از یک هفته و هنوز چند روز مانده به عرضه رسمی Microsoft Surface به بازار، تمام سایت های فروش مایکروسافت خبر از اتمام موجودی می دهند.

“کامپیوترهای لوحی” یا Table شرکت مایکروسافت که Surface نام دارند، علاوه بر داشتن صفحه لمسی، مانند اغلب Tabletها، دارای صفحه کلید هم است.

سایت های مایکروسافت در کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و انگلیس، همگی با نمایش پیام عذرخواهی، از اتمام موجودی و پایان مرحله پیش فروش خبر می دهند. تنها مدل های گران قیمت Surface باقیمانده که آنها هم با دو هفته تاخیر، آماده حمل هستند.

چون مشخص نیست که برای مرحله پیش فروش کامپیوترهای جدید Microsoft Surface چه تعداد در نظر گرفته شده است، در نتیجه اهمیت خبر پایان موجودی، چندان قابل سنجش و ارزیابی نیست. در برخی خبرها آمده بود که مایکروسافت سفارش تولید 3 الی 5 میلیون کامپیوتر Surface را برای سه ماهه آخر سال 2012 (پاییز 91) داده است.

روز پنجشنبه 4 آبان، شرکت مایکروسافت به طور رسمی دستگاه های Surface Tablet را روانه بازار خواهد کرد. در این وضعیت، تنها راه خرید و به دست آوردن یکی از این کامپیوترها، مراجعه به فروشگاه های مایکروسافت است. فروشگاه هایی که فقط در آمریکا و کانادا هستند و اغلب آنها هم فقط روزهای تعطیل دائر می باشند.

شرکت مایکروسافت امیدوار است با عرضه Surface Tablet یک بار دیگر شانس نه چندان خوب را در بازار سخت افزار امتحان کند. همچنین این شرکت تلاش دارد تا این محصول جدید خود را در رقابت مستقیم و جدی با محصول iPad شرکت Apple قرار دهد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *