نظرسنجی شبکه‎گستر، شرکت کنید، جایزه بگیرید!

شرکت مهندسی شبکه گستر در یک اقدام جدید و بمنظورآشنایی بیشتر با رفتارها، سلیقه‎ها و نظرهای کاربران ایرانی، برنامه‎های نظرسنجی مستمری را آغاز کرده است.

بخش عمده‎ای از این نظرسنجی‎ها مربوط به مباحث امنیت فناوری اطلاعات خواهد بود. اولین قسمت از سری نظرسنجی‎های شرکت مهندسی شبکه گستر، مربوط به ایمن سازی Windows است.

سپاسگزاریم اگر چند دقیقه‎ای از وقت خود را صرف پاسخگویی به چند سئوال مطرح شده در این نظرسنجی، کنید.

شرکت شبکه گستر به عنوان قدردانی از همکاری و حمایت شما، به قید قرعه جوایزی به شرکت‎کنندگان در این نظرسنجی‎ها هدیه خواهد کرد.

شرکت در نظرسنجی

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

13 پاسخ

  1. با سلام
    طي همكاري كه در زمينه آنتي ويروس مكافي داشتيم دوستان شركت شبكه گستر كمكهاي فرواني به ما كردند.هر چند خود مكافي ضعفهايي هم دارد كه انشاالله با پيگيري پرسنل شركت شبكه گستر حل خواهد شد.از اين فرصت استفاده كرده و از تمامي دوستان شركت شبكه گستر تشكر ميكنم. عليرضا كلانه از صنايع چوب و كاغذ مازندران

  2. خدمات و پشتیبانی شما بسیار خوب است فقط اگر دوره های آموزشی مناسب کاربران نیز پیش بینی شود بهتر خواهد بود. با تشکر

  3. با سلام و احترام ؛
    ضمن خسته نباشيد به كاركنان شركت شبكه گستر و سپاس از برگزاري اين نظرسنجي به اطلاع مي رسانم:
    اطلاع رساني از طريق پست الكترونيكي و امور مربوطه بسيار عالي است.
    بروزشدن آنتي ويروس و پشتيباني آن خوب است و با سرعت نسبتاً خوبي مشكلات حل مي شوند.
    در زمينه فايروال استارو و پشتيباني آن به دليل كمبود وقت برخي از كارشناسان مربوطه، با دردسرهايي روبرو هستيم كه اميدواريم مرتفع گردد.
    در مجموع من به شما از 10 امتياز 7 مي دهم ، كه اميدوارم به مرور بهتر شود… با تشكر

  4. طی همکاری که در زمینه آنتی ویروس مکافی از سال 1383 داشتم موفقيت آميز بوده اما تمام مي توان عنوان نمود كه هيچ نرم افزاري حتي ويروس كش از ضعف و مشكل مبرا نيست يكي از مشكلات مكافي كند نمودن يا به عبارتي گاهش سرعت ويندوز است كه حتماً دوستان در شيكه گستر نسبت به رفع اين مشكل اقدام خواهند نمود.
    با تشكر از شما

  5. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کارشناسان شرکت شبکه گستر در بخش پشتیبانی استارو بدلیل کمبود نیرو بسیار ضعیف است.

  6. درود بر شما
    اگر امکان اينکه نمايندگي آنتي ويروس ها را راحت تر به شهرستاني ها ميداديد به نظرم فروش در اين زمينه بسيار بالا مي رفت
    به ما اعتماد کنيد
    ممنون

  7. سلام به همه کارکنان فنی و غیر فنی شرکت شبکه گستر

    دوست دارم یک سری واقعیت ها را بنویسم و این را هم بگویم که قصدم اصلاً برنده شدن و این طور حرف ها نیست، نظراتم صرفاً برای ارائه سرویس بهتر به هم میهنان و پیشرفت IT در کل کشور است .
    من نظراتم را راجع به عملکرد شرکت در این چند بخش می نویسم و قبلاً به خاطر طولانی بودن از همه عذرخواهی می کنم ، البته خیلی هم امیدوار نیستم که نظراتم را برای دیدن همه توی این قسمت بگذارند :

    تبلیغات
    اطلاع رسانی و کمک به فضای سایبر کشور
    خدمات پس از فروش و پشتیبانی
    لانسیس نرم افزاری و بروز رسانی

    الف – تبلیغات :
    متاسفانه تبلیغاتی که شرکت شبکه گستر می کند طوری است که انگار هیچکس توی کشور آنتی ویروس نمی فروشد و یا هیچکس سرویس و خدمات پس از فروش ارائه نمی دهد به جز شبکه گستر ! ولی واقعیت چیزی غیر از این است.
    ضمناً یادمون باشه که مک آفی یک آنتی ویروس آمریکائی است و خیلی از نکات در مورد این نرم افزارهای آمریکائی را خیلی از کارشناسان این فن هم نمی دانند ( از جمله کارشناسان شبکه گستر )، منتهی خودشان را از تک و تا نمی اندازند و کم نمی آورند .
    در مجموع من از 10 توی این بخش به شبکه گستر امتیاز 5 می دهم . نباید یادمون برود که همه این نرم افزارها مال کشورهای امریکائی و اروپائی هستند و ما نبایست طوری از محصولات اون ها دفاع کنیم که انگار محصولات تولیدی شرکت خودمون یا خانواده امان است . حتماً شما هم قضیه اون ویروس استاکس نت را که یادتون نرفته …

    ب – اطلاع رسانی و کمک به امنیت فضای سایبر در کشور
    یکی از مهم ترین بخش هائی که شرکت های فروشنده آنتی ویروس یادشون میره این است که درست است که ما فروشنده و مبلغ یک محصول امنیتی هستیم و به قول معروف، نانمان از این راه بدست می آید و به قولی زندگی امان از این راه تامین می شود، اما یک درصدی هم باید به فکر مملکت و وضعیت نابسامان IT به خصوص در زمینه امنیت باشیم و همه اش به فکر سود اون شرکت ها و به طبع آن خودمون نباشیم، مثلاً همین شرکت شبکه گستر خودمون، تا چند سال قبل میشد به راحتی اخباری را که در زمینه اطلاع رسانی انواع ویروس های کامپیوتری تهیه و به نوعی به صورت بومی و به زبان فارسی تولید می کرد را ازش گرفت وخواند و انصافاً در این زمینه کارش حرف نداشت، اما بعد از مدتی سیاستش عوض شد و این امکان بسیار ارزشمند و خوب را فقط در اختیار مشتریانش که در واقع بهش پول پرداخت می کردند قرار داد غافل از اینکه با این کار فقط از محبوبیت خودش کم کرد . شبیه کاری که مایکروسافت در Geniue کردن سیستم عامل XP و ویستا یک مدتی دنبال می کرد که خودش فهمید غلط است و این سیاست را کم رنگ کرد و یواش یواش هم گذاشتش کنار .
    بابا شما که نونتون از این راه بدست می آید ، یک درصدی هم برای اطلاع رسانی به عامه هزینه کنید . بابا به خدا جای دوری نمی رود. این اطلاعات شاید به دست رقبای شما هم بیافتند و گاهاً هم از اون سوء استفاده کنند، ولی به نام بانی اون یعنی شبکه گستر همه جا معروف میشه و تازه شاید به نوعی باعث تحریک رقبا هم بشود . من خودم یک مدتی مشتری شبکه گستر و شرکت دمسان بودم و این قابلیت را همیشه به صورت گلایه و اعتراض به دمسانی ها داشتم و خداوکیلی توی این بخش هنوز هم روی دست شبکه گستر کسی بلند نشده است .

    ج – خدمات پس از فروش
    شرکت شبکه گستر هم مثل دیگر شرکت های ایرانی، قسمت اعظم کارش در جذب و جلب مشتری است و پس از این که کار به نتیجه رسید، با توجه به وابستگی که خواه یا ناخواه برای مشتری به دلیل هزینه ای که پرداخته و انتظاراتی که برایش بوجود آمده است بوجود می آید، بایستی به نوعی تابع وضعیت موجود در شرکت فروشنده باشد . مثلاً اگر کارشناس کم باشد و یا سر کارشناسان شلوغ باشد، به جای تقویت اوضاع فوق این مشکل به شرکت خریدار و خدمات پشتیبانی اش انتقال پیدا می کند و اون هم باید این وضعیت را تحمل کند تا روزی که یا قراردادش تمام بشود و یا از این وضع خسته شده و صدایش در بیاید ( برخی اشاره ها توسط دوستان در نظرات به این موضوع بر می گردد ) .
    در سال گذشته مک آفی هم مثل بقیه نرم افزارهای دنیا چند بار گاف داد که یکی از بزرگ ترین هایش همان به روز نشدنش بود و یا باگی که باعث شده بود به اون دلیل سرورها را ریست کند ولی هیچ کجا اشاره ای به این موضوع نشد و اصلاً به اون پرداخته نشد …
    کارشناسان شرکت شبکه گستر هم که فقط بلدند نرم افزار را به صورت پیش فرض نصب کنند و حتی آنقدر اشراف به برخی از قسمت ها و تنظیمات ندارند که یا اون ها را نصب و راه اندازی نمی کنند و یا اگر هم نصب می کنند دست به تنظیمات بسیار مهمش نزده و اون را به همون وضعیت پیش فرض رها می کنند .

    د – لایسنس نرم افزاری و بروز رسانی
    این هم از اون دست مشکلاتی است که مک آفی از روز اول باهاش دست به گریبان بوده و هست و شبکه گستر هم به جای اینکه به اون اعتراف کند، سعی کرده تا با راه حل هائی پرده روی این مشکلات بگذارد مثل عدم امکان به روز رسانی از سایت مک آفی به صورت مستقیم توسط کاربران به دلیل اینکه وب سایت این نرم افزارکاملاً آمریکائی، به دلایل خودشان، ایران را تحریم کرده و به طبع آن کاربران هم در این تحریم شریک شده و مجبورند که فایل های Superdat و امثالهم را که برای به روز رسانی نرم افزار آنتی ویروس به کار می روند را به انحای مختلف و البته غیر مستقیم و از مکان های مختلف و یا به صورت ارسال CD و یا دریافت از سایت شرکت شبکه گستر انجام بدهد و البته باز هم طبق معمول روی این مشکل مثل مشکلات دیگر چشم بسته و اصلاً آن را به عنوان مشکل نمی داند !
    یک شعار معروف آقای خویلو هم این است که نرم افزار 50 کاربره را بخر روی 2000 تا کامپیوتر توی شبکه ات نصب کن ، فقط باید برای اون تعداد پول خدمات پس از فروش بدهی و باصطلاح Support داشته باشی.
    کاری هم ندارند که نرم افزار کپی است یا اصل، لایسنس داره یا نداره ( اصلاً این یکی که به دلیل تحریم توی ایران امکان ندارد ) ولی به همان دلایل یعنی پرداخت پول، از خدمات به اصطلاح پشتیبانی شرکت شبکه گستر برخوردار میشوی ( هرچقدر پول بدهی آش می خوری ) .

    خلاصه این نظرات من بود که می دانم به مزاج مدیرعامل و کارشناسانش خوش نمی آید اما خوب نظر یک کاربر است و به یک نظر هم باید احترام گذاشت ( حتی اگر برای دیدن بقیه هم قرار داده نشود اشکالی ندارد ) . در پایان برای همه کارکنان شرکت آرزوی موفقیت دارم .

    1. از اینکه کاربران هموطن تا این اندازه فعالیت های شبکه گستر را دنبال می کنند و برای اظهار نظر شخصی شان وقت صرف می کنند، بسیار خوشحال هستیم و افتخار می کنیم.

  8. باز هم مثل گذشته یکه تاز دنیای مجازی و مملو از اطلاعات مفید روز دنیا در زمینه IT
    به صورت کلی نسبت به موقعیت شغلی هر روز یه گذری به سایت شبکه گستر میزنم و واقعاً تو این مدت 9 ماه که استفاده می کنم خیلی راضیم چون تا قبل از این فقط فکر می کردم کامپیوتر را بلدم و چیزی برای یادگرفتن دیگر وجود ندارد .
    شبکه گستر همیشه دنبال مطالبت هستم و همیشه هم به لطف خدا و پرسنل کارکشته این شرکت حرف جدید و کارآمد برای بازدیدکنندگان دارید .

  9. من فکر می کنیم مک آفی خوبه ولی کامل نیست

    ما اکثر نرم افزارهارو بصورت کرک استفاده می کنیم

    ولی مک آفی فورا کرک برنامه هارو ویروس تشخیص داده وحذف می کنه

  10. سلام وخسته نباشید به شما.
    لطفا اگرمیتوانیدگستره فعالیتهای خود راافزایش دهید ونمایندگی خود رادر شهرستان ها افزایش دهید وسایت خودرا گسترش دهید من ازشما متشکرم اگر من هم در نظرسنجی برنده نشدم عیبی ندارد ولی چون توانسته ام اشکالی راگفته واین عیب رارفع کنم خوشحالم وسعی خواهم کرد بیشترازمحصولات شما استفاده کنم.
    باتشکرازشما کارکنان این عرصه.
    خداحافظ به امید روزی که این فعالیتهای شما هموطنان گسترش یابد.

    1. کاربر گرامی
      از قرار معلوم شما بیشتر از یک کاربر و مشتری عادی شبکه گستر هستید یا شاید فقط علاقه بیش از اندازه ای به فعالیت های شبکه گستر دارید. در هر صورت از نظرات و انتقادات شما سپاسگزاریم.
      درباره صحبت ها و نظرات مشروحی که داشتید، انشااله فرصتی (مثل نمایشگاهها و سمینارها) پیش آید تا بتوانیم از نزدیک صحبت کرده و پاسخ های ما را نیز بشنوید. ولی به چند نکته که اشاره داشتید، توضیحات مختصری در زیر داده شده است.
      – فعالیت های شبکه گستر با ارائه محصولات ضدویروس بیت دیفندر در یکی دو سال گذشته، گسترش یافته است. امیدواریم بتوانیم فعالیت های جدید دیگری را نیز به زودی اضافه کنیم.
      – نمایندگی شهرستانها نیز از جمله موضوعاتی است که از یکسال گذشته بر روی آن تمرکز و تاکید خاص شده و در نتیجه آن، هم اکنون در بسیاری از استانهای بزرگ کشور، شبکه گستر برای محصولات مختلف خود دارای نمایندگی است.
      – بهبود و تغییر سایت شرکت را هم حق دارید. تا ابتدای نیمه دوم سال جاری به ما فرصت بدهید. نتیجه را خواهید دید.
      – وبلاگ شبکه گستر تنها مرجع و مرکز اطلاع رسانی شبکه گستر است که در اختیار عموم علاقمندان می باشد. هیچ محدودیتی برای استفاده از آن نیست. هیچ اطلاعاتی نیز در وبلاگ شبکه گستر برای مشتری و غیرمشتری دسته بندی نشده است.

  11. با سلام
    خدمت تمام پرسنل زحمتكش شركت شبكه گستر عرض خسته نباشيد و خدا قوت دارم .
    به استحضار مي رساند
    شبكه گستر در زمينه اطلاع رساني و پشتيباني از ويروس كش مكافي خوب پاسخگو بوده و پيگير مشكلات مي باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *