شبکه گستر 20 ساله شد!

 سال 1390 بیستمین سال تأسیس شرکت مهندسی شبکه گستر است. در طول این 20 سال، دوستان و همکاران زیادی ما را کمک و همراهی کرده‎اند که از همه بیشتر، موفقیت و دوام خود را مدیون حمایت و پشتیبانی شما مشتریان شبکه گستر هستیم. مشتریانی که ضعف‎ها و کاستی‎های ما را دیده و تذکر داده‎اند و باعث بهبود خدمات‎دهی و افزایش کارآیی مجموعه شبکه گستر شده‎اند.

امیدوار هستیم در سال جاری برنامه‎ها و مراسم ویژه‎ای را به مناسبت بیستمین سال تأسیس شبکه گستر برگزار کنیم. اطلاعات بیشتر و جزئیات این برنامه‎ها بتدریج در طی ماه‎های آینده اعلام خواهد شد.

به منظور قدرانی از مشتریان قدیمی و وفادار شبکه گستر، سعی در معرفی این شرکت‎ها و موسسات خواهیم کرد و  پای صحبت مسئولان و کارشناسان آنها خواهیم نشست.

اگر از توان شبکه گستر برآید! آرزو داریم برای اولین بار، تمام مشتریان شبکه گستر را دور هم جمع کنیم. برای شور و هیجان بیشتر نیز مسابقات و برنامه‎های خاص دیگری تدارک دیده‎ایم که به موقع از آنها باخبر خواهید شد.

و برای اینکه ثابت کنیم که بعد از 20 سال، هنوز هم خسته نشده‎ایم و با همان انرژی سال‎های اول فعالیت می‎کنیم، محصولات و خدمات جدید و جالبی را به سبد محصولات شبکه گستر اضافه خواهیم کرد. مطمئن هستیم که مانند همیشه، شما مشتریان گرامی از فعالیت‎های جدید ما، استقبال و حمایت خواهید کرد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

11 پاسخ

  1. باسلام واحترام

    موفقيت روزافزون شما عزيزان را از درگاه ايزد منان آرزو دارم و اميدوارم روز بروز بر غناي علمي شما افزوده گردد.

    تولد بيستمين سال تأسیس شرکت مهندسی شبکه گسترمبارك باد.

    باسپاس فراوان از زحمات مجدانه شما.

  2. از آنجائیکه در کشور ما شرکتی پس ازفروش خدمات از قبیل سخت افزار و یا نرم افزار ، پشتیبانی خوبی را ارائه نمی کند و در جلب رضایت مشتری هیچ گام موثری برداشته نمی شود و تمام تبلیغات شرکتی معطوف به بخش فروش است ولی خوشبختانه شرکتی همچون شرکت شبکه گستر خدمات و پشتیبانی قابل توجهی را به مشتریان ارائه می نماید از جمله پاسخگویی سریع – رفع مشکلات درکمترین زمان – استفاده از کادر مجرب و متخصص و غیره . تمامی این موارد باعث تداوم ارتباط و همکاری مشتری با شرکت شبکه گستر می باشد .
    با تشکر از زحمات شما

  3. با سلام و احترام
    در طول چند سالی که از اولین آشنایی اینجانب با شرکت شبکه گستر و خدمات آن می گذرد ، به جرات میتوانم بگویم که در زمینه امنیت شبکه مشکلی نداشته ام و در این زمینه خدمات پشتیبانی شرکت شبکه گستر مثال زدنی می باشد.
    اینجانب ضمن تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس شرکت شبکه گستر ، از خداوند متعال برای مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی شبکه گستر آرزوی توفیق روزافزون را خواستارم .
    با تشکر

  4. با سلام و احترام
    تولد بیستمین سال تأسیس شرکت مهندسی شبکه گسترمبارک باد.
    در طول چندین سالی (فکر کنم از سال 1376) که با شرکت شبکه گستر و خدمات آن در ارتباط هستیم ، به جرات میتوانم بگویم که در زمینه امنیت شبکه مشکلی نداشته ام و خدمات پشتیبانی قابل توجهی را به مشتریان ارائه می دهد از جمله پاسخگویی سریع و رفع مشکلات درکمترین زمان و استفاده از کادر مجرب و متخصص و غیره که تمامی این موارد باعث تداوم ارتباط و همکاری ما با شرکت شبکه گستر بوده و خواهد بود .
    اینجانب ضمن تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس شرکت شبکه گستر ، از خداوند متعال برای مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی شبکه گستر آرزوی توفیق روزافزون را خواستارم و موفقیت روزافزون شما عزیزان را از درگاه ایزد منان آرزو دارم .

    با احترام فراوان

    1. جناب اقای امینی
      از شرکت دی.ام.تی
      از حسن اعتماد و توجه حضرت عالی به شرکت مهندسی شبکه گستر کمال تشکر را داریم. امیداریم با حمایت و پشتیبانی همیشگی شما مشتریان گرامی، هر لحظه خدمات بهتری را ارائه نمائیم.

  5. با سلام
    از کلیه پرسنل شرکت شبکه گستر تشکر می نمایم .اخلاق خوب،سرعت عمل،نظم بسیار از خصوصبات بارز این شرکت می باشد.

    پاینده و برقرار باشید

  6. با تشکر از شما عزیزان
    آرزوی موفقیت بیشتر در زمینه های کاریتان را برای شما خواستارم.

  7. سلام
    با تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس شرکت شبکه گستر ؛ امیدوارم این روند پشتیبانی به طور دائم باقی بماند و با تشکر ازکارشناسان محترم این شرکت جهت راهنمایی و رفع مشکلات
    واحد کامپیوتر اداره کل پست استان گیلان

  8. سلام و خداقوت
    از زحمات شما كادر مجرب تشكر و قدر داني مي كنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *