اصلاح چندباره مرورگر Chrome 17

شرکت Google با انتشار ششمین اصلاحیه برای مرورگر Chrome اقدام به ترمیم 9 نقطه ضعف امنیتی در نسخه 17 این مرورگر کرد. مرورگر Chrome 17 در بهمن ماه سال گذشته عرضه شده و شرکت Google تابحال در چندین نوبت مجبور به اصلاح و به روز رسانی آن شده است.

این نسخه جدید اصلاح شده، دو هفته بعد از آنکه شرکت Google برای ترمیم دو حفره امنیتی مطرح شده در کنفرانس نفوذگران Pwnium وادار به عرضه اصلاحیه شد، منتشر می شود. در بین 9 حفره امنیتی اصلاح شده، 6 حفره دارای درجه اهمیت “بالا” (High) هستند که دومین درجه در درجه بندی شرکت Google به شمار می آید. یک حفره امنیتی نیز دارای درجه اهمیت “متوسط” و دو حفره امنیتی باقیمانده هم فقط درجه اهمیت “کم” داشتند.

براساس طرح شرکت Google که متناسب با اهمیت حفره های امنیتی کشف شده در مرورگر Chrome به کاشف آنها جایزه پرداخت می کند، این بار نیز برای 9 حفره امنیتی کشف شده، 5 هزار و پانصد دلار جایزه پرداخت کرد. تاکنون در سال میلادی جاری، شرکت Google بیش از 200 هزار دلار به عنوان جایزه  به کاشفان حفره امنیتی پرداخت کرده است.

نسخه به روز شده مرورگر Chrome 17 را می توان بطور دستی از سایت Google دریافت کرد. کاربران این مرورگر، بطور خودکار به روز خواهند شد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *