نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

شبکه گستر در نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت مهندسی شبکه گستر در نمایشگاه جانبی”امنیت پایدار، فناوری‎های نوین” که همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‎شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، در نمایشگاه جانبی “امنیت پایدار، فناوری‎های نوین” که با حضور فعالان حوزه‎های امنیت شبکه و حفاظت الکترونیک برگزار می‎شود، شرکت مهندسی شبکه گستر با 20 سال تجربه در زمینه امنیت شبکه، به معرفی نرم‎افزارهای ضدویروس McAfee و سخت‎افزارهای چند منظوره امنیتی Astaro خواهد پرداخت.

در این بین، محصولات جدید Astaro Secure Access Point برای تامین امنیت شبکه‎های بی‎سیم و Astaro RED برای تامین امنیت یکپارچه و آسان شعب و نمایندگی‎های کوچک و پراکنده برای معرفی به عموم بازدیدکنندگان ارائه خواهند شد.

شرکت مهندسی شبکه گستر همچنین در این نمایشگاه به معرفی محصول جدید McAfee برای حفاظت از اطلاعات شرکت‎ها و سازمان‎ها با عنوان McAfee Data Loss Prevention و محصول جدید McAfee Device Control برای کنترل بر استفاده از لوازم ذخیره‎سازی قابل حمل، نظیر USB Flash و CD، خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است، شانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 27 لغایت 30 فروردین در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی برپا خواهد بود و سالن 35 به نمایشگاه جانبی “امنیت پایدار، فناوری های نوین” اختصاص داده شده است.

خروج از نسخه موبایل