نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

Sophos Firewall OS 20 MR2 منتشر شد

شرکت سوفوس، Sophos Firewall OS 20 MR2 را منتشر کرد. در این گزارش، برخی بهبودها و تغییرات اعمال‌شده اصلی در نسخه مذکور مورد بررسی قرار گرفته است.

دستیار جدید تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی تنظیمات

شرکت سوفوس در این نسخه، قابلیت‌های متعددی در قسمت پشتیبان‌گیری (Backup) و بازیابی (Restore) تنظیمات معرفی نموده که علاوه بر افزایش انعطاف‌پذیری در مقایسه با نسخه‌های پیشین، بسیاری از محدودیت‌های قبلی در این حوزه را نیز برطرف کرده است.

دستیار پشتیبان‌گیری-بازیابی (Backup-Restore Assistant): بهبود عملکرد در تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات، امکان اعمال تغییرات موردنظر در تنظیمات هر پورت را در جریان فرایند بازگردانی فراهم می‌کند. همان‌طور که در تصویر بالا دیده می‌شود در حین بازگردانی، نگاشت پیش‌فرض پورت نمایش داده شده و تغییرات موردنظر در آن قابل‌اعمال است. این قابلیت جهت بازیابی نسخه پشتیبان از نسخه 19.5 MR4 و نسخه‌های بالاتر به نسخه 20.0 MR2 در دسترس است.

انعطاف‌پذیری بالا: قابلیت‌های زیر جهت تهیه نسخه پشتیبان از همه نسخه‌های 20.0 MR2 و بالاتر، در دسترس قرار گرفته است:

اطلاعات بیشتر در لینک زیر قابل مطالعه است:

https://docs.sophos.com/nsg/sophos-firewall/20.0/Help/en-us/webhelp/onlinehelp/index.html?contextId=backup-restore-behavior

ابزار تکمیلی

ابزار Check Compatible Devices به‌منظور بررسی دستگاه‌های سازگار با نسخه پشتیبان مورداستفاده معرفی شده است. جهت دریافت جزییات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایید:

https://docs.sophos.com/nsg/sophos-firewall/reference/backup_restore/port_mapping/en-us/

سایر بهبودها

 

https://support.sophos.com/support/s/article/KB-000046082

جزییات کامل در خصوص Sophos Firewall OS v20 MR2 در لینک زیر قابل‌مطالعه است:

https://community.sophos.com/sophos-xg-firewall/b/blog/posts/sophos-firewall-os-v20-mr2-is-now-available

خروج از نسخه موبایل