نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

یکبار دیگر، سوفوس راهکار امنیتی شماره یک جهان، از نگاه کاربران G2

در گزارش‌های زمستان سایت G2، شرکت سوفوس (Sophos) موفق به کسب جایگاه برتر در پنج حوزه فایروال، امنیت نقاط پایانی، EDR،وXDR و خدمات MDR شده است.

G2، یکی از مطرح‌ترین بسترهای ارزیابی محصولات فناوری اطلاعات است که در آن، رتبه‌بندی محصولات در حوزه‌های مختلف بر اساس نظرات مستقل و تأییدشده مشتریان صورت می‌پذیرد.

بر مبنای امتیاز تعلق گرفته شده به هر محصول، جایگاه آن محصول در نموداری موسوم به G2 Grid مشخص می‌شود.

برای مثال، فایروال سوفوس با کسب امتیاز 4.6 از 5، بالاتر از رقبای خود و در بخش “پیشگامان” (Leaders) نمودار G2 Grid قرار گرفته است.

 

 

سوفوس، تنها شرکتی است که علاوه بر فایروال، در حوزه‌های امنیت نقاط پایانی، EDR،وXDR و خدمات MDR نیز در بخش “پیشگامان” نمودار G2 Grid قرار گرفته است.

مشروح گزارش‌های G2 در لینک‌های زیر قابل مطالعه است:

حملات سایبری، به ویژه حملات هدفمند و تهدیدات پیشرفته و مانا (Advanced Persistent Threat – APT)، روزبه‌روز، پیچیده‌تر شده و شناسایی آنها دشوارتر می‌شود. مقابله مؤثر با این تهدیدات، نیازمند راهکارهایی است که علاوه بر دارا بودن قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته در حوزه‌های حفاظت، شناسایی و پاسخدهی، زنجیره حمله را نیز بر اساس لاگ‌های جمع‌آوری شده از روی نقاط مختلف شبکه به تصویر بکشند.

تایید محصولات سوفوس از سوی راهبران و متخصصان در تمامی حوزه‌های امنیت فناوری اطلاعات، نمایانگر جامع بودن محصولات مطرح این شرکت پیشرو می‌باشد.

لازم به ذکر است محصولات سوفوس، علاوه بر G2، توسط بسیاری از مؤسسات ارزیابی‌کننده دیگر نیز مورد تحسین قرار گرفته‌اند که برخی از موارد اخیر آن به شرح زیر می‌باشد:

خروج از نسخه موبایل