نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

کسب نشان +VBSpam توسط بیت‌دیفندر، برای بیست‌وچهارمین بار متوالی

شرکت بیت‌دیفندر که حفاظت از بیش از 500 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان را برعهده دارد برای بیست‌وچهارمین بار پیاپی موفق به کسب نشان +VBSpam از مؤسسه ارزیابی Virus Bulletin گردید.

کسب این نشان در 24 دوره متوالی، رکورد جدیدی در نتایج بررسی‌های این مؤسسه تلقی می‌شود. رکورد پیشین نیز به نام شرکت بیت‌دیفندر ثبت شده بود.

در آخرین آزمون این مؤسسه که در ماه سپتامبر سال میلادی جاری برگزار شد، راهکار Bitdefender Security for Mail Servers با شناسایی 99.88 درصد از هرزنامه‌ها بدون هر گونه “تشخیص نادرست” (False Positive) بالاترین امتیاز را در مقایسه با رقبای خود کسب کرد. در آزمون مذکور 11 راهکار مطرح ضدهرزنامه شرکت داشتند.

در آزمون سپتامبر VBSpam، ضمن ارزیابی اثربخشی محصولات شرکت‌کننده در مقابله با هرزنامه‌ها، به‌طور ویژه بر روی میزان توانایی آنها در شناسایی ایمیل‌های با پیوست یا نشانی‌های URL که اجرا کردن یا کلیک بر روی آنها منجر به اجرای یک عملیات مخرب بر روی دستگاه قربانی می‌شود تمرکز شده بود.

بیت‌دیفندر از ابتدای راه‌اندازی VBSpam در سال 2009 در این آزمون شرکت داشته و در تمامی موارد موفق به دریافت نشان از این مؤسسه شده است.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط بیت‌دیفندر حملات فیشینگ از پرچالش‌ترین تهدیدات در حوزه امنیت فناوری اطلاعات محسوب می‌شوند. به نحوی که 25 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، فیشینگ را یکی از سه تهدید سایبری که در چندین سال گذشته با آن دست به گریبان بوده‌اند معرفی کرده‌اند. ضمن این که هرزنامه‌ها یکی از اصلی‌ترین راه‌های رخنه اولیه مهاجمان به شبکه سازمان در حملات هدفمند محسوب می‌شوند. فناوری‌های ضدهرزنامه بیت‌دیفندر همان‌طور که آزمون اخیر Virus Bulletin گواه آن است راهکاری مؤثر در ایمن نگاه داشتن سازمان از گزند این تهدیدات مخرب هستند.

شرکت بیت‌دیفندر در سال ۲۰۰۱ میلادی در کشور رومانی تأسیس شد و در زمانی اندک، به یکی از عرضه‌کنندگان مطرح نرم‌افزارهای ضدویروس تبدیل شد. شرکت بیت‌دیفندر سازنده یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای ضدویروس در دنیا است.

محصولات بیت‌دیفندر دارنده ده‌ها نشان از مؤسسات ارزیابی مستقل هستند. همچنین محصولات بیت‌دیفندر به دفعات از سوی این مؤسسات معتبر به عنوان برترین ضدویروس سال معرفی شده‌اند.

راهکارهای متنوع بیت‌دیفندر صدها میلیون کاربر خانگی و سازمانی را در اقصی نقاط جهان در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌کنند. محصولات بیت‌دیفندر توسط نمایندگان محلی این شرکت در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا توزیع و پشتیبانی می‌شوند. ضمن اینکه بیت‌دیفندر جزو معدود شرکت‌های عرضه‌کننده ضدویروس در جهان است که حضور مستقیم در بازار ایران دارد.

بسیاری از شرکت‌های عرضه کننده محصولات امنیتی از جمله BullGuard،وEmsisoft،وeScan،وG DATA،وTencent،وTotal Defense،وVIPRE،وQihoo 360،وAdaware و IBM از فناوری شناسایی بیت‌دیفندر بهره می‌گیرند.

خروج از نسخه موبایل