نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

نسل جدید امکانات پیشرفته مقابله با تهدیدات در محصولات سازمانی بیت‌دیفندر

شرکت بیت‌دیفندر به‌طور مستمر در حال بهبود راهکارهای امنیتی خود است و در همین راستا امکانات جدیدی شامل امنیت پست‌های الکترونیکی و قابلیت‌های ویژه مقابله با تهدیدات پیشرفته در حال افزوده شدن به راهکار GravityZone می‌باشد. تجهیز این راهکار به این امکانات درتاریخ‌های 29 اکتبر (7 آبان) و 5 نوامبر (14 آبان) به‌ترتیب بر روی بستر ابری (Cloud) و نسخه‌های مستقر در بستر شبکه (On-premise) صورت خواهد پذیرفت.

از جمله امکانات جدید در به‌روزرسانی پیش رو در بستر ابری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخی از قابلیت های جدید در به‌روزرسانی نسخه مستقر در سازمان Bitdefender GravityZone نیز شامل موارد زیر می‌شود:

شرکت بیت‌دیفندر در سال 2001 میلادی در کشور رومانی تاسیس شد و در زمانی اندک، به یکی از سازندگان مطرح نرم‌افزارهای ضدویروس تبدیل شد. شرکت بیت‌دیفندر سازنده یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای ضدویروس در دنیا است.

محصولات بیت‌دیفندر دارنده ده‌ها نشان از مؤسسات ارزیابی مستقل نظیر AV-Comparatives و AV-Test هستند. همچنین محصولات بیت‌دیفندر به دفعات از سوی این مؤسسات معتبر به عنوان برترین ضدویروس سال معرفی شده‌اند.

محصولات متنوع بیت‌دیفندر صدها میلیون کاربر خانگی و سازمانی را در اقصی نقاط جهان در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌کنند. محصولات بیت‌دیفندر توسط نمایندگان محلی این شرکت در بیش از 200 کشور دنیا توزیع و پشتیبانی می‌شوند. ضمن اینکه بیت‌دیفندر جزو معدود شرکت‌های عرضه‌کننده ضدویروس در جهان است که حضور مستقیم در بازار ایران دارد.

بسیاری از شرکت‌های عرضه کننده محصولات امنیتی از جمله F-Secure ،GData ،Qihoo ،Bullguard ،eScan و IBM از فناوری شناسایی بیت‌دیفندر بهره می‌گیرند.

خروج از نسخه موبایل