نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

انتشار نسخه های به روز شده برای محصولات Adobe

شرکت Adobe هماهنگ با شرکت مایکروسافت و همزمان با انتشار اصلاحیه های امنیتی ماهانه این شرکت، اقدام به انتشار نسخه های به روز شده ای از محصولات خود، از جمله Flash Player، Adobe Reader و Shockwave Player، نمود.

در نسخه های جدید، نقاط ضعف حیاتی که سوء استفاده از هر یک از آنها، شرایط دسترسی غیرمجاز به سیستم آسیب پذیر را از راه دور فراهم می آورد، اصلاح و ترمیم شده اند.

در نسخه جدید نرم افزار Flash Player چهار نقطه ضعف حیاتی که امکان اجرای فرامین و دستورات غیرمجاز توسط افراد بیگانه را از راه دور بر روی سیستم آسیب پذیر فراهم می آورد، برطرف شده است. نسخه جدید این نرم افزار برای Windows شماره 11.8.800 و برای Linux شماره 11.2.202.310 است. همچنین نسخه جدید Flash Player برای محیط های Android دارای شماره 11.1.115.81 برای Android 4.x و شماره 11.1.111.73 برای Android 2.x/3.x می باشد.

کاربران مرورگر Google Chrome و مرورگر Internet Explorer 10 مایکروسافت در محیط Windows 8، بطور خودکار نسخه جدید Flash Player را از طریق سیستم های به روز رسانی این دو شرکت دریافت خواهند کرد.

بعلاوه، نسخه های جدید نرم افزار Adobe Reader و Adobe Acrobat نیز منتشر شده اند تا هشت نقطه ضعف را در این نرم افزارها برطرف کنند. اغلب این نقاط ضعف باعث ایجاد حالت “سرریز حافظه” (Buffer Overflow) در نرم افزار می شدند.

نسخه جدید Adobe Reader XI و Acrobat XI برای محیط Windows دارای شماره 11.0.04 است. همچنین نسخه جدید Adobe Reader X و Acrobat X برای محیط Windows دارای شماره 10.1.8 می باشد.

همچنین نرم افزار Shockwave Player شرکت Adobe به نسخه جدید 12.0.4.144 ارتقاء یافته است.

 

خروج از نسخه موبایل