نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

یکپارچه سازی خدمات محصولات شبکه گستر

شرکت مهندسی شبکه گستر جهت ارائه خدمات محصولات خود به صورت متمرکز و یکپارچه، اقدام به راه اندازی سایت جدیدی به نام my.shabakeh.net کرده است که به زودی در دسترس همه مشتریان شبکه گستر قرار خواهد گرفت.

در سایت my.shabakeh.net هر مشتری دسترسی به خدمات محصولاتی که از شبکه گستر خریداری کرده است، خواهد داشت. این خدمات شامل خدمات اطلاع رسانی، خدمات به روز رسانی محصولات و خدمات پشتیبانی می باشد.

طی هفته های آینده، مجوز دسترسی به سایت my.shabakeh.net به تدریج از طریق ایمیل به تمام مشتریان ارسال خواهد گردید.

همزمان با راه اندازی سایت جدید my.shabakeh.net جمع آوری تدریجی سایت های قدیمی مربوط به محصولات ضدویروس McAfee (سایت های update.shabakeh.net و support.shabakeh.net) نیز آغاز خواهد شد. لذا از همه مشتریان گرامی درخواست می شود تا پس از دریافت مجوز دسترسی خود، اقدام به استفاده از سایت جدید my.shabakeh.net نمایند.

برای راحتی مشتریان گرامی، مجوز دسترسی (Username/Password) برای سایت جدید my.shabakeh.net و “سامانه پشتیبان” (help.shabakeh.net) یکسان خواهد بود. بعلاوه امکان ورود (login) از سایت جدید به سایت پشتیبان نیز فراهم گردیده است. 

همچنین مشتریان محصولات ضدویروس McAfee، به تدریج تغییراتی را در ایمیل های DAT Update، هشدار ویروس و خبرنامه هفتگی شاهد خواهند بود. این تغییرات علاوه بر بهینه سازی روش های خدمات دهی به همه مشتریان، به منظور کنترل و مدیریت خدمات دهی به مشتریانی است که با شرکت شبکه گستر قرارداد پشتیبانی معتبر دارند.

امیدواریم شما مشتریان گرامی مانند گذشته، ما را در اجرای موفق این اقدام جدید نیز یاری کرده و نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ ننمائید. می توانید سوالات و پیشنهادات خود را جهت رسیدگی و پاسخگویی به نشانی info@shabakeh.net ارسال کنید.

خروج از نسخه موبایل