نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

مدیرعامل پست: در حوزه خدمات ایمیل کسی رقیبمان نیست!

مدیر عامل شرکت پست گفت: با توجه به گستردگی کشور کسی در زمینه پست الکترونیکی رقیبمان نیست.

به گزارش سایت خبری ایستنا، محمدحسین کرباسیان در مراسم افتتاح پست الکترونیکی این شرکت هدف پست را تبدیل نامه‌ها به پست الکترونیکی و تبدیل پست الکترونیکی به نامه عنوان کرد و افزود: این طرح در صورت حمایت‌های بیشتر می‌تواند به عنوان یکی از اهداف شرکت پست مطرح باشد.

وی در ادامه به لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه اشاره کرد و گفت: در مرحله اول این طرح، تمام کارکنان شرکت پست فیش حقوقی خود را بوسیله این پست الکترونیکی دریافت می‌کردند.

او در پایان، میزان بازدید از سایت شرکت پست را 70 هزار نفر عنوان کرد و افزود:‌ سایت ما جزو سایت‌های پربازدید است و این بازدید نتیجه خدماتی است که به مردم ارائه می‌دهیم.

سرویس پست الکترونیکی شرکت پست توسط مهندسان ایرانی طراحی شده است و با زیرساخت‌هایی که برای آن فراهم شده از ظرفیت یک میلیون کاربر پشتیبانی می‌کند.

به نقل از سایت خبری ایستنا، در این مراسم کاظم میرزایی – مدیر مرکز فن‌آوری اطلاعات شرکت پست – هدف از این طرح را ایجاد یک ارتباط دو طرفه بوسیله‌ی پست الکترونیکی عنوان کرد و افزود: پایگاه داده‌ی این سیستم داخل کشور در نظر گرفته شده و به همین دلیل به راحتی می‌توان کاربران را احراز هویت کرد.

میرزایی همچنین از افزایش ظرفیت این سیستم در آینده تا سقف 100 میلیون کاربر خبر داد و گفت: در این سیستم افراد حقیقی از افراد حقوقی قابل تشخیص هستند و در فاز اول این طرح، برای هر کاربر حجم 50 مگابایت بصورت ماهیانه در نظر گرفته شده است ولی این طرفیت در آینده تا 2 گیگابایت افزایش خواهد یافت. این سیستم امکان ارسال میل گروهی و همچنین گروه‌بندی نامه‌های الکترونیکی را برای کاربران مهیا می‌سازد.

مدیر مرکز فن‌آوری اطلاعات شرکت پست افزود: این سیستم امکان ارائه Mail Hosting را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. ما با هزینه‌ای بسیار پایین این سرویس را راه اندازی کردیم.

 

خروج از نسخه موبایل