نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

مایکروسافت اصلاحیه معیوب را حذف کرد

روز سه شنبه 20 فروردین ماه اصلاحیه های ماهانه مایکروسافت برای ماه میلادی آوریل منتشر شد. اکنون پس از گذشت چند روز از انتشار آنها، شرکت مایکروسافت گزارش هایی درباره ایجاد اختلال در برخی سیستم ها پس از نصب یکی از این اصلاحیه دریافت کرده و در واکنش به این گزارشها، اصلاحیه MS13-036 را بازنگری و مجدداً منتشر نموده است. 

اصلاحیه Ms13-036 سه نقطه ضعف را در بخش Kernel در سیستم های عامل Windows 7 و Server 2008 برطرف می کند. یکی از سه بخش این اصلاحیه (به شماره 2823324) بر روی برخی از سیستم ها باعث به وجود آمدن صفحه آبی مرگبار مشهور مایکروسافت می شد. همچنین پس از نصب این اصلاحیه، برخی نرم افزارهای ضدویروس دچار اختلال شده و به درستی اجرا نمی شدند.

این اصلاحیه بر روی تمام کامپیوترها مشکل ایجاد نمی کند و تنها تحت یک شرایط خاص می تواند مشکل زا شود. اطلاعات بر روی کامپیوترهایی که دچار مشکل شده اند، صدمه ندیده و در معرض خطر قرار ندارند. با این حال شرکت مایکروسافت بخش معیوب را از اصلاحیه MS13-036 حذف کرده و این اصلاحیه را مجدداً منتشر نموده است.

شرکت مایکروسافت به کاربرانی که پس از نصب اصلاحیه های امنیتی این ماه دچار برخی مشکلات شده اند، توصیه کرد که اصلاحیه MS13-036 را از روی سیستم های خود حذف (Un-Install) نمایند. روش حذف آنرا نیز در اینجا توضیح داده شده است.

 

خروج از نسخه موبایل