نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

توسعه امکانات امنیتی در محصولات McAfee

شرکت McAfee اعلام کرد که یک فناوری امنیتی از نوع “جعبه شن” (Sand-box) را از شرکت LynuxWorks خریداری کرده و به زودی آنرا در انواع محصولات خود بکار خواهد گرفت.

فناوری ValidEdge که یک امکان امنیتی از نوع “جعبه شن” برای آزمون و شناسایی تهدیدات و بدافزارها می باشد، توسط شرکت LynuxWorks طراحی و ساخته شده است.

افزوده شدن این فناوری امنیتی جدید به محصولات McAfee، امکان اجرای فایل های مشکوک را در یک محیط قرنطینه و مهار شده، جهت شناسایی تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته فراهم می آورد، بدون آنکه سیستم و شبکه کاربر را در معرض خطر قرار دهد.

ترکیب و ادغام فناوری جدید “جعبه شن” در محصولات فعلی McAfee، لایه دفاعی McAfee را که McAfee Advanced Threat Defense نامیده می شود، مستحکم تر و قوی تر از همیشه خواهد کرد.

شرکت های امنیتی رقیب نظیر SourceFire و FireEye از فناوری های مشابهی در محصولات خود استفاده می کنند ولی طراحی آنان بر اساس فناوری ابری (Cloud) است. در حالیکه با بکارگیری فناوری ValidEdge در محصولات McAfee، عمل شناسایی بدافزارها و تهدیدات ناشناخته و جدید بر روی سیستم و در شبکه کاربر بصورت محلی انجام خواهد شد.

شرکت McAfee اعلام کرده که فناوری جدید ValidEdge را در نیمه دوم سال میلادی جاری در انواع محصولات امنیتی خود عرضه خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل