نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

خدمات مثبت رایتل باید تشریح شود

به گفته معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، تببین خدمات رایتل باید به خوبی انجام پذیرد چراکه زیر توسعه تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه منشا خدمات بسیار زیادی در کشور خواهد بود.

احمد بزرگیان با بیان این مطلب گفت: مسوولان رایتل باید به تشریح خدمات مثبت و امکاناتی که نسل سوم تلفن همراه در اختیار مردم قرار می‌دهند به ویژه نزد چهره‌های تاثیرگذار و با نفوذ جامعه بپردازند.

وی با یادآوری برخی مقاومت‌ها در دوره راه‌اندازی موبایل در کشور، افزود: چند سال پیش و در دوره راه‌اندازی این سرویس نیز برخی مقاومت‌ها از سوی برخی نهادها صورت می‌گرفت.بزرگیان در مورد ویژگی‌های خاص رایتل گفت: نسل سوم ارتباطات دارای خدمات ویژه‌ای است که نمی‌توان در شرایط امروز جهان از آن چشم‌پوشی کرد، خدمات ویژه این نسل از تلفن همراه می‌تواند در جراحی‌ها برای پزشکان، در امدادرسانی‌های ویژه، در کنترل و نظارت والدین و مدیران و مسوولان کشور و موارد بسیار متعدد دیگر موثر باشد.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در بخش فرهنگی هم باید کار بیشتر و هم سرمایه‌گذاری بیشتر کنیم، گفت: رایتل باید همگام با توسعه شبکه، پیش‌نویس‌های فرهنگی نیز آماده و اجرایی کند.

خروج از نسخه موبایل