نماد سایت اتاق خبر شبکه گستر

ویژه‎نامه ویژه

آنهایی که هر هفته خبرنامه شرکت مهندسی شبکه گستر را دریافت می‎کنند، در پایان هر سال منتظر ویژه‎نامه نوروزی این خبرنامه هم هستند.

اما ویژه‎نامه امسال، هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ شکل با روال هرساله آن تفاوت‎هایی خواهد داشت. هر سال این ویژه‎نامه مانند خبرنامه‎های هفتگی شرکت شبکه‎گستر، به صورت الکترونیکی منتشر و از طریق پست الکترونیکی هم برای مشترکین ارسال می‎شد اما امسال این ویژه نامه بعد از تعطیلات نوروز سال 90، به شکل یک مجله از طریق پست به دستتان خواهد رسید.

“شبکه گستر در سالی که گذشت”، “بیان اهداف و سیاست‎های شرکت در سال 90” ، “معرفی محصولات جدید”و “بررسی مهمترین رویدادهای داخلی در سال 89”  از جمله مهمترین عناوین این ویژه‎نامه خواهد بود.

همچنین برای اولین بار، مسابقه جدول با موضوع امنیت در این ویژه‎نامه خواهیم داشت. علاقه‎مندان پس از حل این جدول، به رمزی دست پیدا خواهند کرد که با ارسال این رمز به سایت شبکه گستر به نشانی  shabakeh.net و ثبت مشخصات خود، می‎توانند در قرعه‎کشی شرکت کرده و برنده جوایز نفیسی شوند. جزئیات بیشتر این مسابقه در ویژه نامه نوروزی و همچنین بر روی سایت شبکه گستر اعلام خواهد شد.

———————–اصلاحیه————————-
با توجه به درخواستهای مکرر خوانندگان عزیر در رابطه با تاریخ انتشار این خبرنامه، لازم به توضیح است به دلیل ترافیک کاری زیاد در پایان سال گذشته و همچنین ادامه آن در سال جدید، این خبرنامه با تاخیر بیشتری نسبت به پیش بینی قبلی منتشر خواهد شد.
امیدواریم هر چه سریع تر این خبرنامه آماده شده و در اختیار شما خوانندگان عزیر قرار گیرد.

تاریخ بروز رسانی: 90/01/21

خروج از نسخه موبایل